خوش آمدید

ویژه برنامه‌های رادیو در روز میلاد حضرت زینب(س)

اختصاصی برنامه های رادیو در روز میلاد حضرت زینب(س)


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، فرازهایی از زندگی حضرت زینب (س)، صبر و استقامت ایشان، او مباحثه با پرستاران خلاق و نمونه و بازدید نقش پرستاران در بهبود و درمان بیماران و.. از مضامین برنامه‌های شبکه‌های گوناگون رادیویی که به مناسبت ولادت فرخنده حضرت زینب(س) تدارک دیده شده است.

جزئیات این خبرها را در ادامه بخوانید:

رادیو سلامت و «تو جان آفتابی»

در سالروز تولد با شکوه اسوه صبر و حیا حضرت زینب(س)، رادیو با تهیه و تشکیل اختصاصی برنامه‌های متنوع، این میلاد پربرکت و  روز پرستار  را گرامی می‌دارد.

اختصاصی برنامه «تو جان آفتابی» در سالروز تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار ساعت ۸ تا ۱۰ صبح با تدارک آیتم‌های متنوع از شبکه رادیوی سلامت پخش می‌بشود. قسمت”جواهری به رنگ سپید” درمورد تاریخچه  پرستاری در ایران است و “مروارید نشان” درمورد زندگی روزمره یک زوج  پرستار برگزیده و برتر است.

ادامه مطلب
پرسپولیس 3 - نفت و گاز گچساران 0

از دیگر آیتم‌های این برنامه می‌توان به آیتم ” فرشته” اشاره کرد که درمورد زندگی و تیمارداری حضرت زینب (س)، “شوق و رنج” گزارشی از  پرستاران و از افرادی  که در بیمارستان بستری‌اند و پرستارانی که در قسمت‌های اختصاصی همانند آی‌سی‌یو و یا مراقبت‌های خاص و کودکان دیالیزی خدمت می‌کنند. “ستاره‌های دنباله‌‌دار” با نوشته  اندر احوالات پرستارانه و “همانند الماس” مصاحبه با پرستار خلاق و محقق و مخترع  فاطمه صنعتی  دکترای پرستاری که پانسمان زخم تشکیل کرده و…”کهربا ” از دیگر قسمت‌هایی که با نوشته پرستاری از بیمار و یا جانباز در منزل روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.

رادیو معارف در اختصاصی برنامه «عقیله»

 «عقیله» اختصاصی برنامه شب میلاد حضرت زینب(س) ساعت ۲۰:۱۵ با نوشته شخصیت علمی-معنوی حضرت از نگاه معصومین با گویندگی مجید گلشیری (سوپروایزر بیمارستان فرقانی قم) و کارشناسی حجت‌الاسلام سیدحسین صادقی شنیده می‌بشود. «عطر کوثر» اختصاصی برنامه روز میلاد که ساعت ۹ صبح با نوشته  ایثار حضرت زینب(س) الگوی پرستاری و برنامه «مهربان باشیم» ساعت ۶:۵۰ صبح با نوشته تشکر پرستاری از پدر و مادر و خانواده در منزل، پخش می‌بشود.  برنامه «بر بال سخن» ساعت ۱:۴۰ بامداد با نوشته سخنرانی در رابطه فضایل و ویژگی‌های حضرت زینب (س)، با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی شنیده می‌بشود.

ادامه مطلب
احترام به نهادهای بین‌المللی و قوانین امری الزامی است_تاشکن

تدارک رادیو ایران به مناسبت حضرت زینب(س)

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اختصاصی برنامه «بهار جان» شنبه ۲۷ آبان، با وجود حجت‌الاسلام آقا بابا به سبک و سیره حضرت زینب(س) ساعت ۲۲ روانه آنتن می‌بشود. «همیشه بهار» اختصاصی برنامه فرد دیگر است که در شب میلاد حضرت زینب(س) با نوشته صبر و استقامت ایشان با وجود حجت‌الاسلام مسلم داودنژاد، ساعت ۲۲:۳۰ تقدیم می‌بشود.

«راه شب» یکشنبه بامداد نیز با پخش مستند مدافعان سلامت این میلاد خجسته را گرامی می‌دارد. «خانه و خانواده» نیز که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ صبح به روی آنتن می‌رود، روز یکشنبه با ویژگی‌های یک پرستار و با وجود یک خانواده پرستار به طور اختصاصی به این نوشته می‌پردازد. «به افق آفتاب»  نیز در سالروز ولادت حضرت ساعت ۱۱:۲۵ صبح از درس‌هایی که می‌توان از حضرت زینب(س) آموخت، می‌گوید. «گلبانگ» نیز با پخش قطعه «پرستار» با صدای قاسم افشار این میلاد خجسته را گرامی می‌دارد. «گلبانگ» از شنبه تا پنجشنبه با اجرای مریم نشیبا ساعت ۱۵ تقدیم می‌بشود.

ادامه مطلب
قرارداد بلانکو برای آبی‌های پایتخت ثبت شد

رادیو جوان و «جوان ایرانی سلام»

برنامه «جوان ایرانی سلام» به تبریک ولادت حضرت زینب (س) و گفتن خصالت‌های آن حضرت  خواهد پرداخت. علاوه بر این، به مشکلات و چالش‌هایی که پرستاران و عزیزانی از قشر پرستار با آن روبرو می باشند، می‌پردازد. این چنین، در برنامه «جوونی مجاز»، با پرستاران نمونه به او مباحثه خواهد پرداخت، از نگرانی‌ها و مسائلی که در ذهن و دل آنان جاری است.

برنامه «ساختمان پزشکان» نیز به گفتن میزبانی فراگیر، به استقبال پرستاران نمونه و برجسته می‌رود تا در قالب یک او گفت‌وگوی ملموس و صمیمانه، از تجارب و دغدغه‌هایشان منفعت‌برداری بشود. در «شیفت خلوت»، نقش زیاد حیاتی و اثرگذار پرستاران در بهبود و درمان بیماران تحلیل و بازدید خواهد شد. برنامه «سهم من» نیز به بازدید عمیق و دقیق سیره زندگی، فضائل اخلاقی و اجتماعی حضرت زینب (س) می‌پردازد و در کنار آن، به تشکر از مصائب و فداکاری‌هایی که این بانوی بزرگ در زندگی خود با آن روبه رو شده است، خواهد پرداخت.

ادامه مطلب
صداوسیما برای فیلمنامه فراخوان داد/ توضیحات مدیرکل دفتر فیلمنامه

«سیر تا پیاز» رادیو صبا

رادیو صبا اختصاصی برنامه «سیرتاپیاز» را با نوشته معارفه شغل پرستاری  راهی آنتن می‌کند، این برنامه یکشنبه ساعت ۱۳ در قالب مسابقه و او مباحثه با پرستار تقدیم مخاطبان می‌بشود.

این شبکه رادیویی شنبه شب در شب میلاد حضرت زینب(س) اختصاصی برنامه «سفیر لبخند» را تقدیم مخاطبان می‌کند این برنامه در قالب یک جنگ شاد ساعت ۲۲ با میزبانی پرستاران همراه مخاطبان می‌بشود. برنامه «دوطرفه» در روز ولادت با نوشته صبوری در زندگی و کار، به گفتن یکی از  فضایل اخلاقی حضرت زینب(س) ساعت ۸:۱۵ صبح تقدیم مخاطبان می‌بشود.برنامه های زنده «صبح صبا و عصرصبا» به مناسبت این روز با نگاهی متفاوت به روز پرستار و شغل پرستاری می‌پردازند. «صبح صبا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۱۵ تقدیم مخاطبان می‌بشود و مجله عصرگاهی «عصر صبا» ساعت ۱۷ راهی آنتن می‌بشود.

ارج نهادن به جامعه پرستاری در رادیو تهران

 شبکه رادیویی تهران با وجود در بیمارستان طالقانی تهران از برنامه «باغ فیض» با مقصد ارج نهادن به جامعه پرستاری سرزمین روی آنتن می‌رود. او مباحثه با پرستاران و تلاشگران این حرفه از ساعت  ۲۱ اختصاصی ولادت حضرت زینب(س) تدارک دیده شده که از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌بشود.

ادامه مطلب
اگر با دهه هشتادی ها سر و کار دارید، این کتاب را بخوانیداگر با دهه هشتادی ها سر و کار دارید، این کتاب را بخوانید

برنامه «تهران ما سلامت» از رادیو تهران به طور اختصاصی به روز پرستار تعلق یافته است و از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در او مباحثه با پرستاران از صبر و استقامت آنها حرف های خواهد شد.

برنامه «شهر آفتاب» رادیو تهران از ساعت ۶:۳۰ صبح و برنامه «تهران من» از ساعت ۱۷ با دقت به روز ولادت در خدمت مخاطبان خواهند می بود.

رادیو ورزش در روز پرستار

او مباحثه با ورزشکاران زن را درمورد این روز فرخنده از برنامه «گلخونه» رادیو ورزش ساعت ۱۰ صبح از رادیو ورزش بشنوید.

فرازهایی از زندگی حضرت زینب (س) درایرانصدا

فرازهایی از زندگی حضرت زینب (س) را با روایتگری سودابه آقاجانی در ایرانصدا بشنوید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها