خوش آمدید

چگونه کسب و کارهای B2B می توانند از بازخورد مشتری برای بهبود سفر مشتری استفاده کنند

چطور کسب و کارهای B2B می توانند از بازخورد مشتری برای بهبود سفر مشتری منفعت گیری کنند


متخصصان بازاریابی B2B نسبت به بازاریابان B2C کارهای بیشتری برای انجام دادن دارند تا به مشتریان مطمعن دهند که مسیر طویل خرید قیمت اغاز کردن را دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این مقصد، منفعت گیری از نظرات مشتریان است. نظرات مشتریان می تواند تاثیرگذار باشد چون شما بازخورد مستقیم از دهان مشتریان خود دریافت می کنید. این چنین می‌توانید از بازخورد آنها برای بهبود سفرهای آینده مشتریان منفعت گیری کنید، که تبدیل ازمایش ها بهتری می‌بشود که الهام‌قسمت خرید و وفاداری طویل‌زمان است.

قیمت نظرات مشتریان برای کسب و کار B2B

تحقیقات تازه نشان داد که مشتریان B2B وقتی که تصمیم خرید دارند، ۲۷ درصد از زمان خود را صرف انجام تحقیقات آنلاین جدا گانه می کنند. این بیشترین وقتی است که آنها برای هر فعالیتی که در تصمیم گیری خرید صرف می بشود، صرف می کنند. خریداران بالقوه در کلیت وجود آنلاین یک کسب و کار، همانند نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت آن‌ها، تحقیق می‌کنند.

نظرات مشتریان نیز بخشی جدایی ناپذیر از این تحقیق آنلاین است. بازخورد واقعی مشتری منبعی از حقیقت است برای این که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. چون اصیل است، قابل اعتمادتر و تاثیرگذارتر است. اگرچه به اندازه نظرات مصرف کننده رایج نیست، بازخورد کسب و کارها و تصمیم گیرندگانی که در خرید B2B دخیل می باشند برای مطالعه در دسترس است، تا وقتی که شما آن را به طور مؤثر خواست کنید.

ادامه مطلب
واکنش های هنرمندان به جنایت اسرائیل در غزه/ دیگر باید به انسان بودن تسلیت گفت + عکس
آخرین مطالب

عکس برند خود را بهبود بخشید

هنگامی مشتریان نظر مثبتی در رابطه توانایی خود می‌گذارند، به مشتریان بالقوه پشتیبانی می‌کند تا همه خوبی‌هایی را که می‌توانید برای کسب‌وکارشان انجام دهید، به مشتریان بالقوه نشان دهید و شهرت و عکس برندتان را بهبود ببخشید. حساب‌های واقعی ازمایش ها مشتری نیز به انسانی‌سازی برند شما پشتیبانی می‌کند.

هنگامی مشتریان واقعی داستان هایی را به اشتراک می گذارند که دیگران می توانند با آنها ربط برقرار کنند و از نظر احساسی با آنها ربط برقرار کنند، مشتریان بالقوه می توانند شخصیت و مقصد کسب و کار شما را فهمیدن کنند. در نهایت، بازدید ها در تشکیل شهرت و عکس مثبت برای برند شما نقش دارند.

ادامه مطلب
وزن شیائومی 14 افشا شد؛ کمی سنگین‌تر از نسل قبل

بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید مطمعن حاصل کنید که مشتریان از این تصمیم پیروی می‌کنند و حس سپاس می‌کنند، نظرات مشتریان است. مشتریان می توانند به شما بگویند که چطور محصول یا خدمات شما مشکل آنها را حل کرده یا نه. آنها این چنین می توانند کارهایی را که با محصول یا خدمات شما انجام داده اند به اشتراک بگذارند. این نوع بازخورد از مشتریان می تواند بر تصمیمات خرید افرادی که در ابتدای سفر برای یافتن راه حلی برای نقطه درد خود یا در اغاز انتخاب نهایی می باشند، تأثیر بگذارد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ازمایش ها مشتری را بهتر فهمیدن کنید

مقصد مهم شما از خواست بازخورد مشتری، فهمیدن بهتر ازمایش ها مشتری است. هنگامی فهمید شدید چه چیزی کار می کند، می توانید فرآیندها، خدمات یا محصولات را بهینه کنید تا یقین شوید که برای مشتریان شما کار می کنند. از نظر دیگر، هنگامی فهمید شدید که چه چیزی کار نمی کند، می توانید آن را تعمیر کنید. مشتریان بینش های ارزشمندی را در رابطه آنچه که دوست ندارند اراعه می دهند و طبق معمولً تمایل دارند به شما بگویند چطور آن را بهتر کنید. با داشتن این اطلاعات، می توانید به طور مداوم سفر مشتری را بهبود بخشید تا مطمعن حاصل کنید که توانایی کلی مشتری رضایت قسمت است .

ادامه مطلب
اختلالات قلبی و عروقی با این گیاه بهبود ببخشید

منفعت گیری از بازخورد مشتریان

منفعت گیری از بازخورد مشتری مزایای قابل توجهی را برای کسب و کار شما فراهم می کند. بهبود عکس برندتان، قانع کردن مشتریان بالقوه برای تبدیل شدن به مشتریان واقعی و فهمیدن بهتر ازمایش ها مشتری، قیمت تلاش برای خواست بازخورد واقعی از مشتریان را دارد.

یک فرآیند ساده برای جمع آوری نظرات داشته باشید

حتی اگر انگیزه ای برای ترک یک مرور اراعه نکنید، اگر این فرآیند به قدر کافی ساده باشد و توانایی به قدر کافی خوب باشد، مشتریان به گمان زیاد آن را ترک خواهند کرد. جمع آوری نظرات با برقراری ربط موثر با مشتریان اغاز می بشود. با گوش دادن فعالانه به نیازها و خواسته های مشتریان، با هر یک از مشتریان خود ربط شخصی برقرار کنید.

این چنین زمان برقراری ربط با مشتریان خود، سازگار، به موقع و قابل مطمعن باشید. ربط موثر تبدیل مطمعن می بشود. هنگامی که مشتریان به شما مطمعن می کنند، رابطه شما با آنها مستحکم می بشود و تبدیل خریدی می بشود که سپس می توانید خواست بازدید کنید. با خیال راحت از مشتریان خود شخصاً برای بازخورد صادقانه در رابطه توانایی خود بخواهید. آنها می توانند آن را از طریق ایمیل برای شما ارسال کنند یا از طریق تلفن با شما سخن بگویید کنند.

ادامه مطلب
نصِ صریحِ مصوبه دولت، ممنوعیت واردات برند اپل است_تاشکن

برای آن مشتریان، شما فرصتی برای خواست شخصی ندارید، روال را ساده نگه دارید. فرمی که باید پر کنید نباید زیاد تر از نام، ایمیل، آنچه خریداری کرده‌اند و بازخورد آنها را بپرسد. چند روز بعد از این که مشتری محصول یا خدمات خود را دریافت کرد، پیوند را به آن ارسال کنید. پیوند را به طور مداوم در بیو پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و به مشتریان لیست ایمیل خود در رابطه نظر دادن به آنها یادآوری کنید.

تیم خود را دور هم جمع کنید تا آنها را بازدید کنید

اگر تصمیم بازدید آنها را ندارید، جمع آوری نظرات منفعت ای ندارد. یقیناً، مدیران باید زمان خود را صرف تجزیه و تحلیل نظرات کنند. اما به همان اندازه مهم است که قسمت‌ها را برای مطالعه بازدید‌ها گرد هم بیاوریم. مشتریان B2B طبق معمول مسیر طویل تری برای خرید دارند. این این چنین به معنی نقاط تماس و تعامل زیاد تر با قسمت ها یا افراد گوناگون در طول سفر مشتری است.

ادامه مطلب
بارش سنگین برف در شرق ژاپن

با گرد هم آوردن همه برای بازدید بازخورد مشتری، هر تیم می‌تواند بهتر فهمیدن کند که چطور بر سفر مشتری تأثیر می‌گذارد و چطور نقش‌های هرکس با هم ترکیب می‌بشود تا توانایی مشتری را تشکیل کند. جلسه ای را برای کل سازمان برنامه ریزی کنید تا حداقل یک بار در ماه دور هم جمع شوند تا نظرات مشتریان را بازدید کنند و راه هایی را برای اجرای بازخوردی که دریافت می کنید، مطرح ریزی کنند. بازخورد مشتری امکان پذیر نیاز به تلاش بیشتری برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داشته باشد. اما شما نمی توانید سفر و توانایی مشتری را بدون آن ارتقا دهید.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها