خوش آمدید

دوبله یک سریال جنایی ایتالیایی برای پخش از تلویزیون

دوبله یک سریال جنایی ایتالیایی برای پخش از تلویزیون


به نقل از ، این سریال در گونه جنایی، پلیسی محصول ایتالیا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تهران پخش بشود.

مدیر دوبله این سریال کریم بیانی است و شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی، نگین سادات بنی عقیل، باران بهرامی، محمد تنهایی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، زویا خلیلی آذر، علی اصغر رضایی نیک، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، حسین سرآبادانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، نسرین کوچک خانی، مریم مهماندوست، حسین نورعلی، نازنین پشتیبانی و کریم بیانی از گویندگانش می باشند.

روایت این سریال از این قرار است که: در پی کشف جسد یک پسر نوجوان، دانیل و نامزد سابقش النا که هر دو پلیس می باشند با همکاری هم موفق به کشف و دستگیری یک باند قاچاق و فحشای کودکان خواهد شد.

ادامه مطلب
کشف سیگنال مرموزی که پس از 8 میلیارد سال به زمین رسیده است!

این سریال درامی درمورد زوایای تاریک شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی است. 

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته و بعد از طی مرحله های تایید و تخصیص (اشکار شدن شبکه پخش کننده) نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله قرار است بعد از آماده سازی از شبکه‌ تهران به روی آنتن برود.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«بدون توقف» با وجود رئیس مجلس از امشب روی آنتن می رود

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها