خوش آمدید

آیپد ایر و آیپد مینی OLED احتمالاً در سال 2026 عرضه می‌شوند

آیپد ایر و آیپد مینی OLED به گمان زیادً در سال ۲۰۲۶ اراعه خواهد شد


بر پایه گزارش تازه، انتظار می‌رود آیپد ایر و آیپد مینی با صفحه‌نمایش OLED در سال ۲۰۲۶ اراعه شوند. در سال ۲۰۲۷ نیز نمایشگر این دو دستگاه ناظر بهبودهایی خواهد می بود. اپل مدتی است که روی صفحه‌نمایش OLED برای آیپد پرو کار می‌کند. آخرین شایعه حاکی از آن است که فناوری OLED در سال ۲۰۲۴ به آیپد پرو و در سال ۲۰۲۶ به مک‌بوک پرو خواهد آمد.

بر پایه گزارش یک نشریه کره‌ای، به‌نظر می‌رسد که ابتدا آیپد پرو در سال ۲۰۲۴ و سپس آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی و آیپد مینی ۸.۷ اینچی با نمایشگر OLED تک‌پشته‌ای در سال ۲۰۲۶ اراعه خواهند شد. قبلاً انتظار می‌رفت که آیپد پرو از صفحه‌نمایش OLED دوپشته‌ای منفعت گیری کند. درحالی‌که OLED کنتراست و روشنایی را بهبود می‌بخشد، می‌تواند طول عمر مؤثرتری داشته باشد. منفعت گیری از نسخه دوپشته این چنین می‌تواند عمر این تبلت را تا حدی افزایش دهد.

ادامه مطلب
تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد

این چنین نمایشگر OLED مورداستفاده در آیپد پرو دارای یک پنل LTPO است که فناوری ProMotion را با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز فعال می‌کند. نمایشگرهای OLED که برای دیگر مدل‌های آیپد اراعه خواهد شد از پنل‌های LTPS منفعت گیری می‌کنند، به این معنی که حداکثر رفرش ریت آن‌ها ۶۰ هرتز خواهد می بود.

آیپد ایر و آیپد مینی OLED به گمان زیادً در سال ۲۰۲۶ اراعه خواهد شد ۱۴

نمایشگرهای OLED در آیپدهای تازه اپل

به نظر می‌آید در ابتدا سامسونگ از گسترش سیستم دوپشته انحصاری اپل خودداری کرده می بود و انگارً اپل می‌خواست این شرکت را کنار بگذارد. بااین‌حال مطابق گزارش‌ها، سامسونگ طی چند ماه گسترش نمایشگرهای دوپشته را به‌طور خاص برای برگشت دادن سفارشات اپل در برتری قرار داده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
iMessage اپل به گمان زیادً نیازی به پذیرفتن قانون بازارهای دیجیتال نداشته باشد

گزارش این نشریه کره‌ای اطلاعاتی درمورد به‌کارگیری نمایشگرهای دو پشته برای همه مدل‌ها به‌دست نمی‌دهد. بااین‌حال، ادعا می‌کند که نسخه ۲۰۲۷ آیپد پرو دارای یک پنل جدیدتر است و کارایی نور پنل از طریق فیلتر رنگی روی کپسولاسیون (CoE) بهتر می‌بشود. این کار مصرف برق را تا ۲۰ درصد افت می‌دهد. این چنین این محصول امکان پذیر بتواند از سنسور زیر صفحه به گمان زیادً برای Face ID حمایتکند.

تا پیش از گزارش تازه انتظار می‌رفت آیپد مینی ۲۰۲۶ دارای نمایشگر ۸.۳ اینچی باشد، اما این گزارش ادعا می‌کند که اندازه این آیپد ۸.۷ اینچ خواهد می بود.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها