خوش آمدید

گوگل مپس به ویژگی‌های جدیدی برای مسیریابی راحت‌تر مجهز شد

گوگل مپس به ویژگی‌های جدیدی برای مسیریابی راحت‌تر تجهیزشد


محبوب‌ترین اپلیکیشن ناوبری یعنی گوگل مپس در حال دریافت ویژگی‌های جدیدی است که توانایی کارمندان را به‌طور کلی منقلب می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ارسال عکس العمل ایموجی و تشکیل فهرست‌هایی مشترک اشاره کرد و این چنین قابلیت‌های مسیریابی گوگل مپس نیز بهبود یافته است.

Google Maps ویژگی جدیدی برای بهبود مسیریابی خود دریافت خواهد کرد که می‌تواند بسته به نیاز شما مسیرهای مختلفی را نشان دهد. در این مسیریابی تازه گزینه‌هایی از جمله بهترین مسیر، نقل‌و‌انتقال کمتر، پیاده‌روی کمتر، دسترسی به صندلی چرخدار و کمترین هزینه نیز وجود دارد. علاوه بر این، گوگل مپس با وجود آن می‌تواند ورودی و خروجی صحیح ایستگاه‌ها را نیز نشان دهد تا کاربران سوار قطار اشتباهی نشوند.

یکی از ویژگی‌های سودمند فرد دیگر که گوگل مپس در آینده دریافت خواهد کرد، فهرست‌های مشترک است. همانطور که از نام این ویژگی پیداست، کاربران با پشتیبانی آن می‌توانند همراه با دوستان خود فهرست‌های مشترکی تشکیل کنند که این چنین از عکس العمل‌های ایموجی حمایتمی‌کند. با پشتیبانی این دسته از فهرست‌ها به‌گفتن مثال می‌توانید مقصد سفر بعدی خود را با دوستانتان اشکار کنید.

1700230229 834 گوگل مپس به ویژگی‌های جدیدی برای مسیریابی راحت‌تر تجهیزشد.webp

این چنین این فهرست‌ها را از طریق پیامک یا دیگر برنامه‌های مطلب‌رسان می‌توانید با دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب
گوگل با چند ویژگی هوش مصنوعی از شلوغ‌شدن گالری کاربران جلوگیری می‌کند
آخرین مطالب
1700230229 131 گوگل مپس به ویژگی‌های جدیدی برای مسیریابی راحت‌تر تجهیزشد.webp

وجود ایموجی‌ها نیز اکنون در گوپل مپس زیاد تر شده است، چون اکنون می‌تواند با منفعت گیری از آن‌ها به عکس‌ها و نظرات ثبت‌شده دیگران عکس العمل نشان دهید. همانطور که گوگل در وبلاگ رسمی خود توضیح می‌دهد، برخی از ویژگی‌های تازه، همانند عکس العمل‌های ایموجی هم‌اکنون برای اندروید و iOS انتشار شده‌اند و به‌روزرسانی‌های مربوط به مسیریابی و لیست‌های مشترک، طی هفته‌های آینده اراعه خواهند شد.

تحول رنگ گوگل مپس و نارضایتی کاربران

گوگل مپس به ویژگی‌های جدیدی برای مسیریابی راحت‌تر تجهیزشد
گوگل مپس به ویژگی‌های جدیدی برای مسیریابی راحت‌تر تجهیزشد ۲۳

در همین حال، گوگل اخیراً یک مطرح رنگ جدیدی برای نقشه‌های خود اراعه کرده می بود که با وجود آن‌ها کاربران به سادگی می‌توانند در زمان ناوبری محیط اطراف خود را فهمیدن کنند. اما برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این تحول رنگ و روشن‌بودن بیشتر از اندازه آن‌ها استقبال خوبی نکرده‌اند. تعداد بسیاری امیدوار می باشند که این تحول دائمی نباشید.

ادامه مطلب
گوگل انگارً قابلیت دانلود همزمان چند اپلیکیشن را به پلی استور می‌آورد



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها