خوش آمدید

«نون‌خ5» به چابهار رسید

«نون خ۵» به چابهار رسید


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، رئیس صداوسیما به تازگی خبرداد «زیرخاکی» داخل پیش‌تشکیل شده و مذاکرات درمورد ساخت فصل هفتم «پایتخت» به طور جدّی جستوجو می‌بشود. اما «نون‌خ» روزهای فیلمبرداری را می‌گذراند که به آنتن نوروزی تلویزیون برسد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص می کند ۳۰ درصد تصویربرداری پیشرفت داشته و گروه فیلمبرداری بعد از وجود در ورامین و خجیر اکنون به چابهار رسیده‌اند. خبرها حاکی از آن است به کردستان و لوکیشن‌های دیگر خواهند رسید.

قرار است فصل پنجم سفری به سیستان و بلوچستان هم داشته باشد. گروه به روستای خاوه، کردستان و کرمان هم خواهند رفت. دقت به محورهای موضوعی محیط زیست و میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و همکاران او خواهد می بود.

درمورد بازیگران هم مدام گمانه‌زنی‌هایی نقل می‌بشود که بنابر پیگیری‌ها تا این مدت تکلیف وجود علی صادقی روشن نیست. اما در کنار این بازیگر نام ساناز سماواتی هم نقل می‌بشود که تا بحال توانایی وجود در این مجموعه را نداشته و در فصل پنجم «نون‌خ» وجود دارد.

ادامه مطلب
دانشمندان می‌خواهند از خود بافت های چربی برای کاهش وزن استفاده کنند
آخرین مطالب

این‌طور که خبرها به گوش می‌رسد سریال همچون سنوات قبل در ۲۵ تکه ساخته خواهد شد. مجموعه‌ای که تا بحال ۴ فصل آن تشکیل شده و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون به حساب می اید.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال تلویزیونی‌اند.

چندی پیش سعید آقاخانی فیلمی از پشت صحنه روزهای آغازین فیلمبرداری «نون‌خ» در صفحه مجازی خود انتشار کرد. در این ویدئو اقوام ایرانی نشان داده می‌بشود که سعید آقاخانی هم به آن اشاره می‌کند: مقصد‌مان از ساخت این سریال گردهم‌آوردن اقوام و دقت به ویژگی‌های اقوام ایرانی است که همه زیر یک پرچم‌اند.

ادامه مطلب
«طاهرشو» میرطاهر مظلومی در شب یلدا

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها