خوش آمدید

در خصوص نسل طلایی تیم‌ملی باید مردم نظر بدهند

در خصوص نسل طلایی تیم‌ملی باید مردم نظر بدهند


او در ادامه گفت: بازی با ازبکستان سخت است. ازبکستان تیم خوبی است و در کافا با آنها بازی کردیم که شرایط سختی را برای ما رقم زدند. ما می‌رویم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

طارمی در رابطه پاس گل سردار آزمون او گفت: قطعاً این مسئله مثبتی است و در همه این سال‌ها تکرار شده است. ما هیچ زمان خودخواه نبودیم و هر زمان که بتوانیم به تیم پشتیبانی کنیم و به هم پاس دهیم این کار را انجام داده‌ایم. من پاس‌های تعداد بسیاری به سردار داده‌ام این چنین او به من، این نوشته طبیعی است.

مهاجم تیم ملی در رابطه این که قلعه‌نویی در اواخر مسابقه مقداری از شیوه بازی غمگین می بود و انگارً از شیوه بازی شجاع خلیل‌زاده غمگین می بود، گفت: او گفت و گو شجاع خلیل‌زاده نبوده است. نیمه دوم بازی را شل گرفته بودیم و همچین اواخر نیمه اول این اتفاق افتاد. اگر بخواهیم قهرمان آسیا شویم باید این ذهنیت را رفع کنیم و باید با همه قوت ۹۰ دقیقه بازی کنیم.

ادامه مطلب
قهرمانی لیگ فوتبال زنان ایران به خاتون بم رسید_تاشکن

طارمی در رابطه با روال آماده‌سازی تیم‌ملی، او گفت: قبل از این بازی‌ها دوستانه می بود و اکنون رسمی شده است. نمی‌توان تعیین کرد که با چه تیمی بازی کنیم، هرچند با تیم های قوی بازی نکردیم اما به اهدافمان دست اشکار کرده‌ایم.

او در خصوص نسل طلایی تیم‌ملی و شانس قهرمانی در جام‌ملت‌های‌آسیا افزود: نمی‌توان او گفت کدام نسل طلایی است و باید مردم نظر دهند. همه تلاشمان را برای کسب قهرمان انجام می‌دهیم و با دقت به این که پتانسیل قهرمانی وجود دارد، طبیعتا همه تلاشمان را می کنیم.

ادامه مطلب
پنالتی آشکار روی مهدی طارمی گرفته نشد_تاشکن

مهاجم تیم‌ملی در خصوص اتحاد در تیم ملی گفت: فکر می‌کنم اتحادی که سال های قبل داشتیم مجدد پررنگ‌تر شده و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها