خوش آمدید

حراجمعه اسنپ

وقتشه حراجمعه اسنپ برگرده


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

اگر یک شانس در زندگی‌تان داشته باشید و آن یک شانس متعلق به روزی باشد که همه فروشگاه‌ها درب خودشان را به رویتان باز کرده‌اند و اقلامشان را به نصف قیمت می‌فروشند، آن روز متعلق به تخفیف حراجمعه است. روزی که یک بار و فقط یک بار در طول سال تکرار می‌بشود و اگر شانس خرید در همین روز را از دست بدهید، باید ۳۶۵ روز صبر کنید تا حراجمعه‌ای دیگر از راه برسد.

حراجمعه اسنپ یک شانس یا زمان برای دوستداران کالاهای لوکس و محصولات دیجیتال و کلیه افرادی است که بودجه محدودی برای خرید دارند. در هر رده سنی که باشید و هر جنسیتی که داشته باشید می‌توانید از بین اجناس حراجمعه اسنپ یک یا چند گزینه را برای خرید در نظر بگیرید و خرید ارزان را توانایی کنید.

ادامه مطلب
تبلیغات بنری در دیوار با بازدهی بالا در دارت ادز_تاشکن
آخرین مطالب

زمان‌های تکرار نشدنی حراجمعه اسنپ

زمان‌هایی که در حراجمعه اسنپ وجود دارند می‌توانند این زمان خرید با تخفیف را برای مشتریان دلنشین‌تر و لذت‌قسمت‌تر کنند. برخی از این زمان‌ها عبارت هستند از:

اراعه هزاران محصول با تخفیف

 هر چه مقدار تنوع محصولاتی که در حراجمعه اراعه خواهد شد زیاد تر باشد، مشتریان و خریداران شانس بیشتری برای خرید اقلام گوناگون دلخواهشان خواهند داشت.

اسنپ با اراعه تخفیف بالای ۸۰ درصد روی بیشتر از ۱۰۰۰ قلم محصول شانس خرید مشتریان را در این روز افزایش داده است؛ به این علت هر محصولی که مد نظر داشته باشید را می‌توانید در لیست اقلام حراجمعه اسنپ اشکار کرده و آن را زیر قیمت بازار تهیه کنید.

ادامه مطلب
چطور می توان توانایی های فیزیکی را در کودکان تحکیم کرد؟_تاشکن

منفعت گیری از جعبه شانس و تخفیف مجدد

در روز حراجمعه اسنپ شانس فقط یک بار درب خانه‌تان را نمی‌زند، بلکه چندین دفعه و چندین دفعه می‌توانید ناظر نشستن پرنده خوش‌شانسی روی شانه خودتان باشید. پرنده‌ای که نویدبخش تخفیف‌های متعدد است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

لاکی باکس یا جعبه شانسی که در این حراجمعه در اختیارتان است می‌تواند یک شانس زیاد تر برای خرید ارزان‌تر برایتان داشته باشد؛ به این علت کافی است این جعبه شانس را امتحان کرده و یک تخفیف نیز هدیه بگیرید.

ارسال رایگان به سراسر ایران

1700121349 810 وقتشه حراجمعه اسنپ برگرده

 بعضی اوقات اوقات هزینه ارسال از هزینه خرید یک یا چند قلم محصول زیاد تر می‌بشود و همین نوشته شانس خرید مشتریان را افت می‌دهد. اسنپ در کنار تخفیف حراجمعه، این زمان را نیز برای خریداران در نظر گرفته است که از شانس ارسال رایگان محصولات خریداری شده به سراسر ایران منفعت­مند شوند.

ادامه مطلب
امیدواریم دعای خیر مردم پشت تیم ملی باشد

در این فروش با تخفیف، امکان پوشش دهی بیشتر از ۱۸۰ شهر در ایران برای ارسال رایگان توسط اسنپ وجود دارد؛ به این علت در هر گوشه‌ای از سرزمین که ساکن هستید می‌توانید در این فروش اختصاصی شرکت کرده و هر آنچه نیاز دارید را با قیمت مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.  

برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها زمان خاصی در این رکورد فروش در نظر گرفته شده. اگر در این دو شهر ساکن هستید می‌توانید به طور سریع و در کمترین زمان اقلامی که خریداری کرده‌اید را تحویل بگیرید. 

خرید قسطی آن هم با تخفیف

خریدهای اقساطی طبق معمولً مشمول سود قابل توجهی خواهد شد و کمتر فروشگاهی را می‌توان اشکار کرد که یک محصول را به طور اقساطی با قیمت مناسب اراعه کند. اسنپ این بار هم رکورد فروش متفاوت را شکسته و امکان خرید اقساطی را در حراجمعه برای مشتریان فراهم کرده است.

ادامه مطلب
میزبانی جام جهانی 2034 به عربستان رسید

 در این زمان کلیه افراد می‌تواند اقلام و محصولات دلخواهشان یا سرویس‌های متنوع اسنپ را به طور قسطی و با قیمت مناسب تهیه کنند؛ به این علت حتی در صورت نداشتن بودجه کافی برای خرید نیز می‌توانید در این فروش اختصاصی شریک باشید.

سخن پایانی

یک شانس برای خرید، یک زمان برای یک روز، این همان تعریفی است که می‌توانید برای حراجمعه اسنپ در نظر داشته باشید. در این روز خاص فرصتی برای خرید اقلام گوناگون در اختیار همه ساکنین ایران قرار می‌گیرد که در کمتر فروشگاه و روزی ناظر آن هستیم. اسنپ زیاد تر از هزاران قلم محصول را با تخفیف اختصاصی و امکاناتی همانند ارسال رایگان در این روز در اختیارتان قرار می‌دهد، تا همه افرادی که  تصمیم خرید با قیمت‌های ارزان‌تر از نرخ رایج بازار را دارند شانس خریدشان را امتحان کنند و هر محصولی نیاز دارند را با قیمت باور نکردنی تهیه کنند. 

ادامه مطلب
بازی ‌های افزایش شدت عمل سودمند برای فرزندان شما



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها