خوش آمدید

هیات های اجرایی با استعلام از مراجع چندگانه در مورد تایید یا رد صلاحیت ها تصمیم گیری می کنند

هیات های اجرایی با استعلام از مراجع چندگانه در رابطه تایید یا رد صلاحیت ها تصمیم گیری می کنند


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با گفتن این که هیات های اجرایی با استعلام از مراجع چندگانه در رابطه تایید یا رد صلاحیت ها تصمیم گیری می کنند،او گفت: او گفت و گو مهندسی انتخابات از طرف دولت را رد می کنم.

محمد صفری، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در او گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، در رابطه روال رد صلاحیت ها در هیات های اجرایی،او گفت: رد صلاحیت ها در این سطح در هیات های اجرایی و با استعلام از مراجع چندگانه انجام می بشود. این که حرف های می بشود دولت برای انتخابات برنامه ریزی کرده است و می خواهد این صحنه را مدیریت کند سخن نادرستی است.

وی با گفتن این که مهندسی انتخابات از طرف دولت را رد می کنم، اظهار کرد: هیات های اجرایی که راه اندازی می بشود بر پایه ضوابطی که وجود دارد و استعلامی که از مراجع ۵گانه می گیرند در رابطه تایید یا احراز صلاحیت افراد تصمیم گیری می کنند. 

صفری در ادامه گفت: در واقع دولت نمی تواند دخل و تصرفی در او گفت و گو تایید یا رد صلاحیت ها و انتخابات داشته باشد. دور از انتظار می دانم دولت دست به این چنین اشتباهاتی بزند. 

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پول پاشی عرب‌ها برای جذب طارمی

وی، خاطر نشان کرد: مقصد نظام برگزاری انتخابات با مشارکتی حداکثری است و قطعا گفتن برخی سخن‌ها و اظهار نظرها به حاشیه بردن این شراکت و انتخابات است.

انتهای مطلب



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها