خوش آمدید

حمایت معاون سیما از برنامه‌های ویژه فلسطین/ عوامل «تا ثریا» تقدیر شدند

حمایتمعاون سیما از برنامه های اختصاصی فلسطین/ عوامل «تا ثریا» تقدیر شدند


به نقل از ، عوامل برنامه تلویزیونی «ثریا» به منظور تهیه مستند از جنگ غزه به مرز لبنان اعزام شدند و در اثنای تهیه مستند، خود مقصد گلوله باران رژیم اسرائیل قرار گرفتند که با شهادت یک عضو لبنانی این تیم خبری در محل استقرار خبرنگاران ایرانی و مجروحیت تهیه‌کننده، همراه می بود.

بر این مبنا معاون سیما در مراسمی ضمن سپاس از تلاش مجاهدانه عوامل «ثریا» برای تهیه و تشکیل مستندی از جنایات رژیم اشغالگر قدس بر شناسایی ظرفیت‌های رسانه ملی به منظور حمایتاز برنامه‌سازان به اختصاصی در عرصه جهادی اصرار کرد.

محسن برمهانی در آیین تقدیر از عوامل مجموعه «ثریا» او گفت: از اغاز عملیات طوفان الاقصی که رسانه ملی برنامه‌های خود را به این نوشته منعطف کرد، معاونت سیما همه تلاش خود را برای پوشش حداکثری عملیات نظامی نیروهای حماس علیه رژیم اشغالگر اسرائیل به کار بست و برنامه‌های شبکه‌های تلویزیون در جهت این رخداد منعطف شدند و ساختارهای گوناگون برنامه‌ها با رویکرد تبیینی و آگاهی بخشی در جدول پخش برنامه‌ها جانمایی شد.

او گفت: یکی از برنامه‌های اختصاصی تلویزیون درمورد تغیرات تازه فلسطین و عملیات طوفان الاقصی برنامه «ثریا» شبکه یک می بود که در جنگ رسانه‌ای نابرابر علیه مقاومت و بازدید آخرین حالت صحنه نبرد در نوار غزه، به خبر رسانی و پوشش این عملیات پرداخت.

ادامه مطلب
هزینه تراشی بیمه‌ها برای پزشکان/ نواقص اجرای نسخه الکترونیک - تاشکن
آخرین مطالب

او خاطرنشان کرد: در شب دعوا رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، حس کردیم باید از بطن ماجرا با مخاطب سخن بگویید کنیم. لذا فراخوان دادیم و نخستین شبکه‌ای که این تصمیم را اجرایی کرد و خروجی آن به آنتن رسید شبکه یک سیما و عوامل مجموعه «ثریا» می بود که برای تهیه گزارش و مستند اعزام شدند.

برمهانی اصرار کرد: در شرایط جنگ نابرابر بین مردم مظلوم غزه و رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل، به شخصه برای اینجانب جای حسرت و غبطه برای وجود در میدان نبرد وجود دارد.

معاون سیما این چنین گفت: این مراسم در واقع تقدیر نمادین از جهادگران رسانه ملی و همه عزیزانی است که برای آگاهی سازی و خبر رسانی زحمت می‌کشند و در عین حال یک جواب به افرادی است که با تحلیل نادرست خود، شبهاتی داخل کردند.

او همین طور گفت: در شرایط جاری که مردم مظلوم غزه در جبهه حق علیه باطل در حال مبارزه و مقاومت می باشند، ما در رسانه باید با بهترین تاثیرگذاری اتفاقات و رویدادها را بازنمایی کنیم و ماموریت ما حمایتاز برنامه سازانی است که مجاهدانه در این راستا تلاش می‌کنند.

ادامه مطلب
کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد

در آیین تقدیر از عوامل «ثریا» میثم مرادی بیناباج، مدیر شبکه یک نیز با سپاس از زحمات دست اندرکاران این برنامه او گفت: از ویژگی بارز همکارانم در مجموعه «ثریا» باید به دغدغه مند بودن نسبت به قیمت های انقلاب، آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا اشاره کنم و این که حمیت و جدیت در خصوص اصول و اهدافشان دارند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

او همین طور گفت: می توان او گفت عوامل «ثریا» در هر نوشته و ماموریتی که به آن‌ها محول می‌بشود پیش قراول می باشند و آهنگ حرکت را بیش و پیش از دیگران اغاز می‌کنند که می توانند در عرصه رسانه برای دیگران الگو باشند، انگیزه و پیگیری برای رسیدن به مقصد‌ نشانه نیروی انقلابی است که هیچ گاه متوقف نمی‌بشود و به تکلیف خود عمل کند.

مرادی بیناباج اصرار کرد: مجموعه «ثریا» طی این زمان در جبهه مستضعفین و گفتمان انقلاب زیاد کار کرده است و باید به افرادی که متنقد وجود تیم «ثریا» در غزه به واسطه عدم توانایی اشان در شرایط جنگی بودند، او گفت: این تیم، تیم امروز و دیروز نیست و سال ها است در عرصه رسانه کار می‌کند و صاحب توانایی است و این عزیزان به تکلیف خود عمل کردند و آخرین دستاورد آن هم، روایت جنگ در سرزمین‌های اشغالی از بطن ماجراست.

ادامه مطلب
گله های از شکل برخورد با کادر درمان در پرونده فوت نوزاد ۶ ماهه - تاشکن

وی یادآور شد: شبی که بیمارستانی در غزه مورد تجاوز وحشیانه رژیم صیهونیستی قرار گرفت، تصمیم بر آن شد در سیما پوشش زنده تصویری از غزه داشته باشیم که این کار به شدت از سوی گروه برنامه ساز «ثریا» محقق شد.

مدیر شبکه یک خاطرنشان کرد: برنامه «ثریا» را می توان رسانه بدون مرز توصیف کرد؛ چراکه در همه عرصه‌ها برای اعتلای انقلاب اسلامی ورود اشکار می‌کند و از زمان ها برای پیگیری و مطالبات و ماموریت هایی که کمتر برنامه سازی انگیزه ورود به آن عرصه‌ها را دارد، منفعت گیری کرده است.

در ادامه محسن مقصودی، تهیه کننده برنامه «ثریا» ضمن سپاس از حمایتهای معاون سیما و مدیر شبکه یک او گفت: در خصوص عملیات «طوفان الاقصی» روایت کردن زیاد مهم است چون قسمت بسیاری از این ماجرا جنگ رسانه ای است که صهیونیست ها به راه انداخته اند و غول های رسانه ای هم در این بین از رژیم اسرائیل حمایتمی‌کنند.

ادامه مطلب
مالیات تاکسی‌ها با مدل 1402 صفر شد_تاشکن

وی با اشاره به این که افکار عمومی دنیا بیدار شده است اصرار کرد: جنایت های رژیم اسرائیل به قدری است که دیگر امکان کتمان آن از سوی رسانه‌ها نیست و رژیم اسرائیل در این خصوص متحمل ناکامی رسانه ای شده است و به شدت از این شرایط عصبانی می باشند.

او در ادامه گفت: روایت رسانه‌ای چه در سپس نقل کردن جنایات رژیم صهیونیستی و چه در روایت حماسه‌ای که اتفاق افتاده زیاد بااهمیت است و در این بین نقش بی بدیلی که گفتمان انقلاب اسلامی داشته است هم باید مورد دقت قرار گیرد.

مقصودی این چنین خاطرنشان کرد: نگاه بلند و راهبردی که حضرت امام (ره) درمورد قیام مظلومان داشتند و این که روح مبارزه با ظلم و اشغالگری باید در منطقه طنین انداز بشود، هم اکنون به منصه ظهور رسیده که الان می‌بینیم نه فقط در فلسطین، در کشورهای لبنان، یمن، عراق و سوریه هم این علتانقلاب اسلامی صورت گرفته است.

به نقل از ایسنا، تشکیل چهار برنامه زنده دو ساعته از بیروت حاوی مستندهای تولیدی میدانی از جنوب لبنان و صحنه نبرد حزب الله با پایگاه‌های رژیم صهیونسیتی، گزارش مستند از حالت خط مرزی جنوب لبنان و فلسطین اشغالی در مناطق کفر کلا، حولا و ارتفاعات مشرف به شهرک صهیونیستی متولا و شهرک صهیونیستی کریات شمونه، پایگاه العباد رژیم صهیونسیتی و حملات حزب الله به این پایگاه‌ها، گزارش از اردوگاه‌های فلسطینی مقیم لبنان و تشکیل مستند از نمایش توانمندی‌های میدانی حزب الله و غنیمت‌های جنگی حزب الله در نبردهای قبل از جمله تولیدات و عمل های گروه رسانه ای و مستندسازی «ثریا» در زمان دو هفته وجود برنامه سازان «ثریا» در لبنان بوده است.

ادامه مطلب
صدرنشینی پورتو توسط مدیون طارمی

در برنامه زنده «ثریا» ضمن او مباحثه با مهمانان و کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی شامل و ربط زنده با غزه، کرانه باختری، قاهره مصر و لندن تلاش شده است علاوه بر توصیف و تشریح آخرین حالت اتفاقات میدانی به شرح و بازدید جریان مقاومت در جهان از یک سو و جنایت رژیم صهیونسیتی پرداخته است.

در این مراسم که با وجود محسن برمهانی معاون سیما، سعید سلطانی مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاون، میثم مردای بیناباج مدیر شبکه یک، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ و حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت سیما برگزار شد از عوامل و دست اندرکاران مجموعه «ثریا» سپاس شد.

از دیگر عوامل برنامه «ثریا» می‌توان از محسن حاج کریمی مجری مطرح، داوود مبصری مدیر گروه پژوهش و مستندساز، اسماعیل سهرابی مدیر تشکیل و شهاب الدین کاگنج مدیر هنری و گرافیک نام برد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها