خوش آمدید

بسته خبری صداوسیما| «سنجرخان» و چند سریال جدید دیگر/ برنامه صبحگاهی که از شبکه چهار سردآورد

بسته خبری صداوسیما| «سنجرخان» و چند سریال تازه دیگر/ برنامه صبحگاهی که از شبکه چهار سردآورد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، راه‌اندازی یک پویش به واسطه رادیو مقاومت، پخش مجدد سریال «شهباز»، اختصاصی برنامه‌ای سه قسمته به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)، برنامه صبحگاهی «ایران» شنبه تا پنج‌شنبه از شبکه چهار و چند سریالی که در راه تلویزیون‌اند را به همراه جزئیات در ادامه بخوانید:

پویش مظلوم مقتدر در رادیو برگزار می‌بشود

شبکه رادیویی مقاومت که با شعار صدای گفتمان مقاومت و مکتب شهید سلیمانی برای چهارمین سال کار خود را اغاز کرده، در راستای اهداف خود پویش مظلوم مقتدر را برای همدردی با کودکان مظلوم فلسطین در نظر گرفته است.

این شبکه رادیویی با شعار صدای گفتمان مقاومت و مکتب شهید سلیمانی از ۱۵ آبان‌ماه کار خود را اغاز و تا آخر دی‌ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رویکرد شبکه مقاومت مبتنی بر جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی است و تلاش می‌نماید تا مکتب شهید سلیمانی و حقانیت مکتب ایشان در دفاع از مظلومین و مقابله با ظلم از رژیم صهیونیستی تا آمریکا را تبیین کند.

از این رو این شبکه رادیویی در راستای اهداف خود «پویش مظلوم مقتدر» را برای همدردی با کودکان مظلوم فلسطین درنظر گرفته است.

مخاطبان می‌توانند یک عکس از نقاشی یا دل‌نوشته فرزند خود یا عکس از خودشان با رادیونمای رادیو مقاومت و یا دل‌نوشته را ارسال کنند تا در رادیو نما و در کانال‌های رادیو مقاومت در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری بشود.

ادامه مطلب
لوازم پخت‌ و پز؛ صدرنشین آگهی‌های لوازم خانگی دیوار

این شبکه رادیویی روی موج FM ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز و یا از طریق نرم افزار کاربردی «ایران صدا» قابل دریافت است.

پخش مجدد سریال پلیسی «شهباز»

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سریال پلیسی ـ معمایی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی از فردا شب از شبکه تهران پخش می‌بشود.

«شهباز» به تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علی نقی‌پور از فردا شب جانشین سریال «مخمصه» می‌بشود.

این سریال روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه‌نویسی رایانه است که به علت کنجکاوی و دانش بسیار خود ارتباطات گسترده‌ای در فضای وب اشکار کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ربط مستقیمی‌با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی به نام ارغوان دارد.

نجوا به جستوجو اشکار کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب اغاز به برقراری ربط می‌کند. از نظر دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز سال‌ها است به جستوجو کشف هویت گرداننده مهم شبکه ارغوان می باشند.

نویسندگی این مجموعه تلویزیونی را مینا خدیوی برعهده داشته و آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و… در این سریال ایفای نقش کرده اند.

سریال «شهباز» از فردا پنجشنبه، ۲۴ آبان هرشب ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می‌بشود و بازپخش آن ساعت ۲۳ خواهد می بود.

ادامه مطلب
کدام مناظره های تلویزیون زیاد تر تماشاگر داشت؟_تاشکن

به نقل از ایسنا، سریال «شهباز» اولین بار بهمن ۱۴۰۱ همزمان از دو شبکه یک و تهران به روی آنتن رفت.

اختصاصی برنامه «علامت» به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) در قاب شبکه دو

در اغاز ولادت بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری(س) اختصاصی برنامه «علامت» با گفتن «علامت – فریاد فرمند» از چهارشنبه ۲۴ آبان در سه تکه از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.

این برنامه بر پایه کتاب «زینب فریاد فرمند» اثری از نویسنده مسیحی دکتر آنتوان بارا با ترجمه‌ای از غلامحسین انصاری تهیه و تشکیل شده است. این کتاب که متن عربی آن اثری فاخر و منثور در ادبیات عربی به حساب می‌آید ۶ فصل با عناوین «آماج مصائب»، «عروس شهادت»، «بانوی قهرمان کربلا»، «فریادی که انقلابی را کامل کرد»، «بانوی مقدس» و «حماسه پیروزی» دارد و این فصل از برنامه «علامت» هردو فصل از این کتاب را در قالب یک برنامه با موضوعی خاص پخش خواهد کرد.

برنامه «علامت» تلاش دارد در سه تکه با عناوین «عرفان، معنویت، حماسه»، «زینب نماد وجدان امت» و «پشیمانی تا براندازی» به مباحثی همچون معنویت، تقوا، حماسه، شجاعت و نقش‌آفرینی زنانه حضرت زینب کبری(س) بپردازد که در این عرصه از سخنان حجت‌الاسلام قنبریان به گفتن کارشناس مذهبی نیز منفعت خواهد برد.

تا بحال چهار فصل از برنامه «علامت» روانه آنتن شده است؛ فصل اول این برنامه با نگاهی نو به جوانبِ تاریخی فسق یزید و زندگی عفیفانه به ابعاد گوناگون موضوعاتی همچون «قیام سیدالشهدا(ع)»، راه‌های مقابله با فسق در سه سطح فردی، خانوادگی و اجتماعی و… پرداخت.

فصل دوم با شعار «کوفه؛ نقطه، سر خط!» به بازدید وقایع تاریخی و اوضاع فرهنگی اجتماعی کوفه در زمان حکومت امیرالمؤمنین علی(ع) پرداخت.

ادامه مطلب
برگزاری نشست اظهار فیلم‌های قسمت بین‌الملل جشنواره فجر

فصل سوم به مناسبت دهه اول محرم با نوشته «عاشورا؛ به خوانش مؤنث» مهمان خانه مخاطبان خواهد می بود که به بازدید نقش طیف‌های گوناگون بانوان حاضر و غایب در حماسه حسینی اشاره کرد و در فصل چهارم با دقت به مناسبتهای پایانی ماه صفر به نوشته «احوال یک نهضت!» در دوران پیامبر اکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) پرداخته شد.

برنامه «علامت» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدمجید اکرمی، کارگردانی مصطفی ملوان و سردبیری محمد فخیمی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) از چهارشنبه تا جمعه (۲۴ لغایت ۲۶ آبان) در سه تکه جانشین برنامه «از مامان بگو» شده و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو پخش خواهد شد.

برنامه صبحگاهی «ایران» شنبه تا پنج‌شنبه از شبکه چهار

شبکه چهار «برنامه صبح‌بعضی اوقات ایران» را هر روز هفته از یک مرکز استانی با موضوعات علمی، فرهنگی، هنری و گردشگری با بسته اختصاصی و اختصاصی شبکه چهار و همکاری معاونت امور استان‌ها به طور زنده به‌روی آنتن می‌برد.

۶ مرکز استانی هر کدام در یک روز از هفته به طور مستقیم و با همکاری شبکه چهار برنامه‌ای تحت گفتن «برنامه صبحگاهی ایران»، دربرگیرنده موضوعات همان استان را از آنتن شبکه چهار پخش می‌کنند.

موضوعات این برنامه مشابه با مأموریت شبکه چهار و در حوزه‌های علمی، فرهنگی و هنری است و از شنبه تا پنجشنبه هر هفته پخش می‌بشود.

شنبه‌ها مرکز استانی آذربایجان شرقی با برنامه «چای نبات»، یکشنبه‌ها مرکز استانی اصفهان با برنامه «صبحونه»، دوشنبه‌ها مرکز استانی خلیج فارس با برنامه «گاه‌گمن» و سه‌شنبه‌ها مرکز استانی خراسان رضوی با برنامه «صبح خراسانی» عناوین برنامه‌اند.

این برنامه این چنین چهارشنبه‌ها مرکز استانی فارس با برنامه «صبح فارسی» و پنج‌شنبه‌ها مرکز استانی گلستان با برنامه «بامداد آفتابی» نیز روی آنتن می‌رود.

ادامه مطلب
استقبال سازمان جهانی بهداشت از تخلیه بیماران سرطانی از غزه - تاشکن

از موضوعات و قسمت‌های «برنامه صبحگاهی ایران» می‌توان به معارفه و گفتگو با نخبگان و شخصیت‌های علمی، فرهنگی، هنری استان؛ مرور اخبار و رویدادهای روز؛ مروری بر دستآوردهای علمی، فرهنگی و هنری استان؛ معارفه اماکن و جاذبه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری و نگاهی به آداب و رسوم و فرهنگ بومی و موسیقی محلی استان اشاره کرد.

«برنامه صبحگاهی ایران» از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۹ صبح به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

«سنجرخان» و چند سریال دیگر

تلویزیون این روزها در تدارک تهیه و تشکیل سریال‌هایی برای پخش در ایام نوروز و رمضان پیش رو است که در سال‌های قبل هرکدام از این مناسبت‌ها، فرصتی اختصاصی برای تولیدات تلویزیونی محسوب می‌شد. از ابتدای سال جاری برخی از سازندگان آثار از زمان پخش احتمالی سریال‌های تلویزیون خبر داده‌اند. برخی گزینه‌های پخش در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ با طی مرحله های بعد تشکیل به قطعیت رسیده‌اند و برخی دیگر هم چنان مرحله های تشکیل و تصویربرداری را جستوجو می‌کنند.

«سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، فصل پنجم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «آقای قاضی۲» به کارگردانی سجاد مهرگان و «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به گفتن گزینه‌‌های پخش در ایام باقی مانده از سال جاری و این چنین رمضان و نوزوز ۱۴۰۳ یاد شده است.

حسین جلالی تهیه‌کننده سریال سنجرخان به تازگی در اظهاراتی اظهار کرده که این سریال با عبور از مرحله های پایانی بعد‌تشکیل به جدول پخش زمستانی تلویزیون برسد.

در این مجموعه محمود پاک‌نیت به گفتن حاکم سنندج وجود دارد و نام کاراکترش شریف‌الدوله است. احمد نجفی به گفتن فرمانده قوای روس، جلیل فرجاد در نقشِ آیت‌الله شریعتمدار (یکی از روحانیون سنی منطقه)، مطلب دهکردی خلیل‌خان برادر سنجرخان، علی اوسیوند پیشکارِ حاکم سنندج (آصف دیوان)، فاطمه شکری (ندیمه زنِ سنجرخان)، حمیدرضا نعیمی (رضا خان)، قطب‌الدین صادقی سردار رشید و ناظر کیفی پروژه و  این چنین حسن ترّقی (فیض‌الله خان)، شیما ملایی (زنِ سنجرخان)، لیلی سعیدی (زن خلیل‌خان)، سودا قنبری (زن برادر سنجرخان)، زاهد زندی (برادر دیگر سنجرخان) و تارا قبادی (زن دوم سنجرخان) به گفتن بازیگران بومی در این سریال تلویزیونی وجود دارند. 

ادامه مطلب
مسابقه استقلال و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود_تاشکن

این چنین سری تازه سریال «نون‌خ» که به تازگی تشکیل خود را اغاز کرده قرار است برای ایام نوروز و رمضان روی آنتن شبکه یک سیما برود. این چنین خبرهایی به گوش می‌رسد که فصل تازه سریال «آقای قاضی» به زودی داخل چرخه تشکیل خواهد شد. 

این روزها یقیناً «مهیار عیار» شبکه دو روزهای تشکیل خود را در شهرک غزالی می‌گذراند؛ سریالی که تهیه‌کننده‌اش اظهار کرده در کوششاند به آنتن ماه رمضان برسانند.

در این سریال که داستان آن در دوران صفویه روایت می‌بشود، کامران تفتی، متین ستوده، بهنام سپاس، سیامک انصاری، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی و …   نقش آفرینی می‌کنند. مطابق اظهار عوامل سازنده، تصویربرداری این سریال ۳۰ قسمتی، تا اسفند همه شده و برای پخش از تلویزیون در ماه رمضان و نوروز آماده می‌بشود. 

از طرفی دیگر نام سریال تازه مسعود ده نمکی تحت گفتن «رستگاری» به گوش می‌رسد که اختصاصی ایام ماه رمضان و با فضای ماورایی به آنتن خواهد رسید. روزهای تصویربرداری را می‌گذراند؛ محمود پاک‌نیت، علیرضا استادی، حمیدرضا هدایتی، رامین راستاد و مهدی سلوکی، حسن اسدی، نیما شاهرخ‌شاهی و کاوه سماک‌باشی از جمله بازیگران این مجموعه به حساب می اید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها