خوش آمدید

ملی پوشان نوجوانمان مایه افتخار ایران هستند

ملی پوشان نوجوانمان مایه افتخار ایران می باشند


هافبک تیم ملی فوتبال ایران:

هافبک تیم ملی درمورد درخشش بازیکنان تیم ملی نوجوانان در جام جهانی او گفت: خوشحالم از این بابت و اگر از این استعدادها مواظب بشود، آینده فوق الاده خواهند داشت.

ادامه مطلب
گفتگوی تلفنی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال برای وجود قوی در انتخابی جام جهانی_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج،


علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در رابطه با دیدارهای پیش روی تیم ملی اظهار کرد: دور اول مقدماتی جام جهانی را پیش رو داریم و نتایج ما در مسیر صعود به جام جهانی تاثیرگذار خواهد می بود. ما در دور قبل خودمان کار را برای خودمان سخت کرده بودیم اما بچه‌ها از همین اردو آماده می باشند تا قدم اول را خوب برداریم. این دو بازی ابتدایی در مسیر آماده سازی جام ملت‌ها به ما پشتیبانی می‌کند.

هافبک تیم ملی درمورد درخشش بازیکنان تیم ملی نوجوانان در جام جهانی او گفت: خوشحالم از این بابت و اگر از این استعدادها مواظب بشود، آینده فوق الاده خواهند داشت. تیم فاینورد بازیکن برزیلی زیاد دارد و در رختکن زیاد‌ها متعجب بودند که چطور ایران برزیل را ناکامی داده است. کری هم خواندیم و من واقعا به بازیکنان تیم ملی نوجوانان افتخار کردم. سپس از بازی از تیم ملی ما سخن بگویید کردند و من به این مساله افتخار کردم. با همه وجود برای تیم ملی آرزوی پیروزی دارم. حقشان است به مرحله سپس صعود کنند. ما توانایی های فوق الاده داریم و امیدوارم بتوانند از نظر شخصیتی خودشان را نگه داری کنند.

ادامه مطلب
سه پیشنهاد بهداشتی در مقابله با ویروس‌ها/ ویژگی تهویه هوا - تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها