خوش آمدید

رعایت قیمت‌های مصوب لاستیک در تمامی مراکز عرضه ضرورت دارد

مراعات قیمت‌های مصوب لاستیک در همه مراکز اراعه الزام دارد

به نقل از خبرگزاری برنا، حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایتمصرف کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه حالت بازار لاستیک او گفت: حسب تمهیدات کارگروه تنظیم بازار و جلسات منعقده با تولیدکنندگان در جهت تنظیم بازار تایر، عمل های ملزوم در خصوص اظهار سبدهای اختصاصی توزیع تایر پر مصرف توسط کارخانجات تشکیل تایر انجام شده است.

او گفت: با دقت به افت تعرفه واردات از ۳۲ به ۱۰ درصد عمل های اجرایی ملزوم نیز توسط واردکنندگان برای اراعه مکفی کالا در سطح بازار صورت گرفته و هم اکنون نیز ناظر روال کاهشی قیمت در سطح اراعه هستیم.

رئیس سازمان حمایتمصرف کنندگان و تولیدکنندگان این چنین او گفت: با دقت به این که برخی افراد سودجو با تفسیر غلط از مصوبات تازه بر این باورند که با احتکار لاستیک در آینده می‌توانند این کالا را گران‌تر بفروشند، این چنین موضوعی متصور نیست و اصرار مصوبات صادره بر به اعتدال رساندن بازار است.

ادامه مطلب
ژاپن به گمان زیادً با مأموریت آرتمیس ناسا اولین فضانورد خود را به ماه می‌فرستد

شایان ذکر است همه فعالان حوزه تشکیل و توزیع موظف می باشند اطلاعات فروش خود را در سامانه‌های مرتبط وزارت صمت همانند: سامانه جامع تجارت و… ثبت نمایند، تا در صورت مراجعه بازرسان، نوشته به گفتن اراعه خارج از شبکه برداشت نگردد.ضمنا ملزوم به ذکر است کلیه مراکز اراعه و توزیع موظف می باشند قیمت‌های مصوب را که در سامانه ۱۲۴ خبر‌رسانی شده است، مراعات کنند.

ضمن این که هموطنان گرامی در صورت خرید با قیمت‌های بالاتر می‌توانند نسبت به ثبت و پیگیری شکوائیه خود از طریق تلفن ۱۲۴، سامانه‌های وابسته، مراجعه به بازرسی اصناف و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت عمل کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
یوتوب نوع جدیدی از تبلیغات غیرقابل ردکردن را آزمایش می‌کند_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها