خوش آمدید

ماکت‌های سری گلکسی S24 از طراحی آشنای آن‌ها خبر می‌دهد + عکس

ماکت‌های سری گلکسی S24 از طراحی آشنای آن‌ها خبر می‌دهد + عکس


سامسونگ به گمان زیادً دی‌ماه از سری گلکسی S24 رونمایی می‌کند، اما اکنون پیش از معارفه رسمی، ناظر انتشار کردن تصاویری از ماکت‌های این محصولات هستیم. مطابق این تصاویر، سامسونگ طراحی پرچمدارهای اینده خودش را تحول چندانی نخواهد داد.

کاربری با حساب ایکس SonnyDickson تصاویر ماکت‌های سری گلکسی اس ۲۴ شامل گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را انتشار کرده است. دو مدل کوچک‌تر، یعنی نسخه‌های استاندارد و پلاس به فریم تخت با گوشه‌های گرد و دوربین مهم سه‌گانه تجهیزشده‌اند.

ماکت‌های سری گلکسی S24 سامسونگ

مطابق تصاویر، گلکسی S24 اولترا طراحی چهارگوش دارد و این چنین روی پنل پشتی‌اش پنج سنسور دوربین به چشم می‌خورد. در قبل ناظر افشای رندرهای مبتنی بر CAD این پرچمدار بودیم که ابعاد آن را افشا می‌کرد. بر پایه رندرهای قبلی، گلکسی اس ۲۴ اولترا ابعادی برابر ۱۶۲.۳ در ۷۹.۰ در ۸.۷ میلی‌متر دارد که درحقیقت همان گلکسی اس ۲۳ اولترا با تفاوت زیاد اندک است. متأسفانه تصویری از جلوی این دستگاه انتشار نشده، اما انتظار می‌رود نمایشگر آن نسبت به نسل قبلی تخت‌تر باشد.

ادامه مطلب
سازمان گسترش پرتابگر اروپا تأسیس شد

بر پایه رندرها و شایعه ها قبل، گلکسی اس ۲۴ پلاس ابعادی برابر ۱۵۸.۵ در ۷۵.۹ در ۷.۷۵ میلی‌متر دارد و ابعاد گلکسی اس ۲۴ هم برابر ۱۴۷.۰ در ۷۰.۵ در ۷.۶ میلی‌متر است. در وضعیتکلی ابعاد این تلفنهای هوشمند تفاوتی با نسل قبلی آن‌ها ندارد.

مطابق شایعه ها، سامسونگ برای نسل بعدی پرچمدارهایش به سراغ فریم تیتانیومی به‌جای فریم آلومینیومی می‌رود. این چنین انتظار می‌رود این محصولات حداقل در ۴ رنگ داخل بازار شوند، یقیناً ماکت‌ها سفیدرنگ می باشند.

ادامه مطلب
سامسونگ احتمالاً در نیمه دوم 2024 یک لپ‌تاپ تاشو معرفی می‌کند

به گمان زیادً همه تلفنهای سری گلکسی S24 به نمایشگر LTPO تجهیزخواهد شد. این چنین این محصولات در دو نسخه با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ داخل بازار خواهند شد که یقیناً مطابق شایعه ها، مدل اولترا تنها در یک نسخه و با چیپ کوالکام از راه می‌رسد.

درنهایت انتظار داریم سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲) معارفه بشود. تا زمان معارفه رسمی، باید چشم به راه انتشار کردن گزارش‌ها و شایعه ها حوالی این پرچمدارها بمانیم.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها