خوش آمدید

باید برداشت غیرقانونی ارز به حساب پرسپولیس بازگردد

احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تبعیض آمیز است


پرسپولیس مدعی شد:

باشگاه پرسپولیس مدام در مسیر مراعات از قوانین و مقررات فوتبال پیش قدم بوده و خواهد می بود و اصرار بر مراعات و مساوات اجرای قوانین و پرهیز از تبعیض دارد.

ادامه مطلب
ملی پوشان پرسپولیس کی به تمرینات باشگاه بازمی‌گردند؟


به نقل از

خبرگزاری موج،


پیرو اظهار احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محکومیت؛ باشگاه، مدیر عامل، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ، ضمن اعتراض به این احکام، از ریاست فدراسیون فوتبال تقاضا دارد، این احکام و قوانین مستند فوتبال در خصوص همه باشگاه‌ها اجرا گردد چرا که تبعیض در این عرصه مورد اعتراض واقع خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است؛ قانون باید به دور از تبعیض ملاک باشد و قانون، وقتی معتبر، قابل پذیرفتن و قاطع چهره می‌گشاید که همگان، آن را مراعات کنند. هنگامی در اجرای قانون تبعیض وجود داشته باشد، قطعا هرج و مرج و ناهنجاری زیاد تر نمایان می‌بشود.

از سویی، ادامه، گسترش و اجرای برنامه‌ها، مطرح‌ها و گسترش فضای سالم جوانمردی، پهلوانی و قهرمانی در فضایی شکل واقعی خود را در سطح ورزش و مخصوصا فوتبال مشخص می کند که همه با یک چشم و در قالب قانون، دیده شوند.

ادامه مطلب
کمیته استیناف در خصوص پرسپولیس و سپاهان رای صادر کرد

باشگاه پرسپولیس بی شک، به قانون، قانونگذاران و تصمیم‌سازانی که بر اجرای به دور از تبعیض باشگاه‌ها و افراد حرکت می‌کنند، احترام می‌گذارد و چشم امید داریم که این قوانین برای همه به یک شکل، مورد محاسبه و اجرا قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس، آمادگی خود را برای حمایتاز اجرای مطلق قانون اظهار می‌دارد و امیدوار است با مساوات و عدل و حذف حواشی گوناگون، مسیر گسترش فوتبال، هموار گردد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها