خوش آمدید

ویژگی هایی که نشان می دهد برای گسترش کسب و کار خود آماده هستید

ویژگی هایی که نشان می دهد برای گسترش کسب و کار خود آماده هستید


تصمیم گیری برای گسترش یک کسب و کار تازه زیاد آشکار و ساده است. به هر حال یک کسب‌وکار تازه باید از یک مطرح کسب و کار بلندپروازانه به تشکیل اولین فضای اداری تا دستیابی به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مورد نیاز، به استخدام نیروی کار ماهر و گسترش دامنه بازار خود گسترش یابد.

همه این گسترش ها چیزی بیشتر از اغاز مورد نیاز برای اغاز یک کسب و کار نیستند، به این علت ملاحظات بسیاری برای نگرانی وجود ندارد. هنگامی که کسب و کار راه اندازی شد، انتخاب برای گسترش همیشه چندان آشکار نیست. اگر می‌خواهید رشد پایدار باشد، باید گسترش را در عرصه مناسب مشاهده کنید. شما باید به اندوخته مورد نیاز برای اندوخته گذاری در گسترش در روبه رو بازده اندوخته گذاری پیش بینی شده فکر کنید.

شما باید بفهمید که چطور مشتریان تازه را بدون به خطر انداختن رابطه ای که با مشتریان جاری و طویل زمان دارید راضی می کنید. شما باید مکان های جدیدی را در نظر بگیرید و کارمندان با قسمت های حاضر ادغام خواهند شد. شما باید به محصولات تازه و با کیفیت بالاتر و این چنین امکان افزایش نوآوری فکر کنید. همه اینها مسائلی می باشند که تصمیم شما را برای گسترش پیشنهاد می کنند. حال به این پنج نشانه نگاه کنید:

ادامه مطلب
همه تمرکز من و تیم بر روی قهرمانی جام ملت‌ها است/ ما ستاره نداریم

۱.نیازهای مشتریان شما تکامل یافته است

اگر قسمت قابل توجهی از مشتریان شما از شما می‌خواهند که خط جدیدی از محصولات را معارفه کنید یا محصولات حاضر خود را بهبود ببخشید، باید این را به گفتن نشانه‌ای در نظر بگیرید که زمان آن فرا رسیده است. اگر مشتریان شما به راه حلی نیاز دارند که شما قادر به اراعه آن نیستید یا تمایلی به اراعه آن ندارید، در معرض خطر از دست دادن آنها در برابر رقیب ها هستید. مزیت در رابطه این زاویه گسترش این است که این بازار مقصد است که مشکل را برای شما شناسایی می کند، به این علت شما فقط باید یک راه حل محکم تشکیل کنید.

ادامه مطلب
گشتی در سوله ادوات نظامی شهرک سینمایی دفاع مقدس/ از ماشین «کیمیا» تا سلاحی که محسن تنابنده با آن شلیک کرد! + فیلم- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

نشانه فرد دیگر که مشخص می کند امکان پذیر نیازهای مشتریان شما تکامل یافته باشد، وقتی است که فهمید می‌شوید برای تامین اراعه و تقاضا در تلاش هستید. این باید به شما بگوید که قوت خرید مشتریان جاری شما بالا رفته و تقاضای مشتری نیز همراه با آن افزایش یافته است. این چنین می‌تواند به این معنی باشد که کوششهای بازاریابی شما بیشتر از حد کسب‌وکاری را به ارمغان می‌آورد که عملیات جاری‌تان قابل انجام نیست. در هر صورت، شما باید برای تطبیق با کسب و کار تازه گسترش اشکار کنید.

۲. شما تیم مناسبی برای گسترش دارید

اگر می خواهید پیروزی واقعی داشته باشید، نیروی کار شما باید برای گسترش آماده باشد. منظور از آماده بودن در اینجا، داشتن کارکنان مناسب برای تحکیم رشد پایدار است. مدیران خط شما، روسای قسمت و دیگر کارمندان ارشد باید توانایی بی عیب و نقصی در مدیریت یک تیم گسترده داشته باشند، این چنین فهمیدن کافی از فن آوری های مورد نیاز برای هدایت رشد داشته باشند.

ادامه مطلب
دوران لیونل مسی و رونالدو هنوز تمام نشده است

تیم‌های شما که مسئول فروش، امور مالی، بازاریابی، ارتباطات و تدارکات می باشند، در بین دیگر حوزه‌های کلیدی، باید فهمیدن کاملی از روندهای غالب در جایگاه شما داشته باشند. اگر یقین هستید که تیم جاری شما حتی با مسئولیت‌های بزرگ‌تر و سخت‌تر به خوبی عمل می‌کند، قطعا برای رشد آماده هستید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

۳. یک زمان سودآور در خانه شما را می زند

یک زمان تازه درخشان و پرسود در وقتی اراعه می‌بشود که شما پول و تخصص ملزوم را برای منفعت گیری از آن دارید و عاقلانه نیستید که اجازه دهید از آن عبور کند. با دقت به این که برخی از زمان ها می توانند سودآور باشند، اما امکان پذیر نیستند، این یک زاویه گسترش خطرناک است. فقط در صورتی گسترش دهید که کسب و کار شما به قدر کافی پایدار باشد تا بقای خود ادامه دهد، حتی اگر همه چیز انچه که انتظار می رود پیش نرود.

ادامه مطلب
ویژه برنامه های رادیو در وفات حضرت معصومه (س)

۴. صنعت شما سریعتر از کسب و کار شما در حال پیشرفت است

 اگر می خواهید در دنیای کسب و کار زنده بمانید، صنعتی که در آن هستید هیچ زمان نباید شما را پشت سر بگذارد. اگر روندهای جدیدی در صنعت وجود دارد که تا این مدت روی آنها اندوخته گذاری نکرده اید و رقبای شما قبلاً از آنها سود می برند، احتمالا باید به گسترش کسب و کار خود برای تطبیق با این روندها فکر کنید.

۵. جریان نقدی شما به قدر کافی برای ریسک بزرگتر ثابت است

اگر توانایی شرکت شما برای تشکیل و مدیریت پول نقد دیدنی است، بد نیست اغاز به کشف زمان های تازه کنید. با این حال اگر در حال کسب سود هستید اما برای مدیریت آن تلاش می کنید، بهتر است ابتدا کتاب های خود را قبل از ریسک بزرگتر مرتب کنید. دقت داشته باشید که گسترش کسب و کار با افزایش قبوض آب و برق اجاره، هزینه های موجودی بالاتر، مالیات زیاد تر و صورتحساب دستمزد بالاتر همراه است. تنها سودآور بودن امکان پذیر برای نگه داری گسترش کافی نباشد.

ادامه مطلب
مهلت ارسال آثار جشنواره پژواک تمدید شد

جمع بندی

گسترش یک کسب و کار شوق انگیز و دلنشین است، اما می تواند به همان اندازه چالش برانگیز باشد. به همین علت است که باید مطمعن حاصل کنید که فروش به طور مدام در حال افزایش است، سود دیدنی است و مشتریان شما قبل از ورود به مرحله رشد خوشحال می باشند.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها