خوش آمدید

صدا و سیما در کانون توجهات بازار رسانه‌ای مسکو

صدا و سیما در کانون توجهات بازار رسانه ای مسکو


به نقل از ، در این بازار، نشستی با وجود فعالان عرصه صنعت رسانه‌ای روسیه و دیگر کشورهای شرکت‌کننده برگزار شد که در آن محمدعلی غلامرضایی، مدیرکل فراهم و رسانه بین‌الملل سیما ضمن معارفه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سازمان صداوسیما، از علاقمندی برای تعامل هرچه زیاد تر با بازارهایی همچون بازار روسیه خبر داد.

غلامرضایی در این نشست، با اشاره به سیاست سلطه‌جویی غرب و پیگیری سیاست‌های ظالمانه تحریم علیه ایران، روسیه و دیگر کشورهای آزادی‌خواه، تصریح کرد: تازه ترین سیاست ظالمانه که با حمایتغرب اجرایی می‌بشود، کشتار کودکان و غیرنظامیان در غزه به دست رژیم صهیونیستی است.

وی همکاری رسانه‌ای بین ایران و روسیه را فرصتی برای رساندن حقایق به گوش جهانیان توصیف و تصریح کرد: باید تلاش کنیم ربط بین مردم دو سرزمین را از طریق رسانه تحکیم کنیم.

ادامه مطلب
بسته خبری صداوسیما| یک مناظره جنجالی در شبکه یک و الزام ساخت انیمیشن در شبکه تهران

مدیرکل فراهم و رسانه بین‌الملل سیما با گفتن این که مردم دو سرزمین شناخت دقیقی از یکدیگر ندارند، اصرار کرد: رسانه‌ها می‌توانند به تشکیل شناخت عمیق ملت‌های دو سرزمین از یکدیگر، به اختصاصی در حوزه تاریخی و فرهنگی پشتیبانی به سزایی داشته باشند.

غلامرضایی از امکان تشکیل مشترک به گفتن یکی از ظرفیت‌ها برای همکاری رسانه‌های دو سرزمین یاد و تصریح کرد: صداوسیما برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های سریال، مستند و پویانمایی به وجود اورده است که می‌تواند برای مخاطبان روسی نیز دلنشین باشد. از این رو وجود در این بازار را زمان مغتنمی برای ربط هر چه زیاد تر با فعالان رسانه‌ای روسیه در جهت تشکیل تعامل با مقصد پشتیبانی به تعمیق شناخت و روابط بین ملت‌های دو سرزمین برداشت می‌کنیم.

ادامه مطلب
فریب پیامک کالابرگ الکترونیکی را نخورید_تاشکن

در این جلسه، نمایندگان شبکه‌های تلویزیونی، سکوهای دیجیتال، توزیع‌کنندگان آثار رسانه‌ای و تهیه‌کنندگان و این چنین خبرنگاران وجود داشتند.

بازار محتوای مسکو دریچه‌ای برای دسترسی به بازار رسانه‌ای روسیه، قفقاز و همه کشورهای روس زبان محسوب می‌بشود و بنا به اظهار برگزار کنندگان این بازار، بیشتر از ۱۰۰۰ مسئول ارشد اجرایی حوزه تجارت رسانه‌ای از بیشتر از ۴۰ سرزمین در آن وجود یافتند.

مسئولان برگزاری این بازار با استقبال از وجود اداره کل فراهم و رسانه بین‌الملل سیما در بازار محتوای مسکو از این وجود به «پیشروی همکاری ایران و روسیه به سطحی تازه» یاد کرده و در پایگاه خبر رسانی این بازار تصریح کرده بودند: ایران و روسیه در حال کار مشترک برای همکاری درازمدت در حوزه تجارت تلویزیون و فیلم‌سازی می باشند. این همکاری شامل پخش محتوای تلویزیونی ایران در شبکه‌های تلویزیونی و سکوهای دیجیتال و این چنین زمان‌های تشکیل مشترک است.

ادامه مطلب
عمل های رییس جمهور شهید در حوزه سلامت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها