خوش آمدید

وضعیت سرپرستی‌ فدراسیون‌های ورزشی را مشخص می‌کنیم

حالت سرپرستی‌ فدراسیون‌های ورزشی را اشکار می‌کنیم


وزیر ورزش و جوانان:

وزیر ورزش و جوانان در عکس العمل به اداره شدن برخی فدراسیون‌ها با سرپرست گفت: برای برگزاری هرچه سریع تر مجامع انتخاباتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

ادامه مطلب
وزیر نباید برای آبی و قرمز به جستوجو اسم و رسم خودش باشد_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج،


کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با وجود در نخستین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی او گفت: یکی از اقداماتی که در زمان حضورم در دولت داشتم، حمایتاز ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی می بود. زورخانه‌های ما به هیچ‌وجه درآمد نیستند و کار خیریه‌ای انجام خواهند داد. لذا نخستین کاری که انجام دادیم، در دولت با محرابیان وزیر نیرو سخن بگویید کردیم و از ایشان خواستیم که هزینه آب و برق زورخانه‌ها رایگان بشود که این اتفاق افتاد و ابلاغ هم شد.

هاشمی افزود: برای حمایتاز این رشته ورزشی، با اوجی وزیر محترم نفت سخن بگویید کردیم و قرار شد برای حل قضیه گاز مشترک زورخانه‌ها هم با دولت مکاتبه کنیم. ما باور داریم که باید بودجه‌ای هم برای مرمت زورخانه‌ها در نظر گرفته بشود. حقیقت این است که این رشته باید تحکیم بشود. این رشته در سرزمین علاقه‌مندان بسیاری دارد و از طرفی ما به جستوجو آن هستم که مرام و اخلاق پهلوانی این رشته، به دیگر رشته‌های ورزشی هم ترویج داده بشود. باید از این ظرفیت‌ها منفعت گیری کنیم. من به گفتن متولی ورزش سرزمین ماموریت خود می‌دانم که از این رشته ورزشی به طور کامل حمایتکنم.

ادامه مطلب
گسترش ورزش ایران و روسیه مورد بازدید قرار گرفت

 

مدام حمایتکننده مردم مظلوم فلسطین هستیم

وزیر ورزش و جوانان در عکس العمل به این سوال که آیا وزارت ورزش برنامه و کمپینی در حمایتاز مردم مظلوم غزه و اخراج رژیم صهیونیستی از همه رویدادهای ورزشی دارد، او گفت: قطعا در این نوشته برنامه‌ریزی داریم. مدام در جریان‌های گوناگون انقلاب و در حمایتاز مردم مظلوم فلسطین، جامعه ورزش همگام و در کنار مردم بوده است. یکی از اقداماتی که نزدیک به ۲۰ روز در وزارت ورزش انجام شد، مکاتبه با وزرای ورزش ۵۴ سرزمین عضو شورای همکاری کشورهای اسلامی می بود و از این مقامات خواستم که به نوشته ورود کنند. در اجلاسی که ریاست محترم جمهور در سرزمین عربستان برگزار کرد، همگرایی خوبی بین کشورهای مسلمان در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد چون اقداماتی که این روزها انجام خواهند داد از اوج رذالت هم عبور کرده است. الزام دارد که این کار انجام بشود. امیدواریم که رسانه‌ها هم پشتیبانی کنند تا نوع نگاه ورزشکاران و قهرمانان ما را به افکار عمومی دنیا انعکاس بدهند تا مردم دنیا بدانند که ورزشکاران ما مدام حمایتکننده مردم مظلوم فلسطین و خصوصا مردم غزه می باشند.

ادامه مطلب
بیوگرافی سم آلتمن | مدیر شرکت OpenAI و خالق ChatGPT

 

برای خروج هرچه‌ سریع تر فدراسیون‌ها از حالت سرپرستی برنامه‌ریزی کرده‌ایم

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اداره شدن تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی سرزمین با سرپرست و نزدیک شدن آخر دوره ریاست ۴ ساله برخی فدراسیون‌ها از جمله والیبال او گفت: من مصداقی سخن بگویید نمی‌کنم اما برنامه‌ریزی‌های ملزوم برای برگزاری هرچه سریعتر مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی که با سرپرست اداره خواهد شد، مطابق با قانون انجام شده تا همه علاقه‌مندان به ورزش بتوانند در مجامع انتخاباتی وجود اشکار کنند و فدراسیون‌ها هرچه سریع تر از حالت سرپرستی خارج شوند.

 

در انتخاب اسبقیان از اختیاراتم منفعت گیری کردم

هاشمی در عکس العمل به گله های غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک از انتصاب سیدمحمد شروین اسبقیان رئیس جاری فدراسیون جانبازان و معلولین به‌ گفتن مشاور و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و این‌که امکان پذیر این انتصاب علتایجاد مشکلاتی در فدراسیون بشود و نیز این‌که صحبتی با او برای این انتصاب نشده، او گفت: بالاخره بنده اختیاراتی دارم و از اختیاراتم منفعت گیری کردم. اسبقیان از مدیران زیاد خوب است و ما در وزارت‌خانه به وجود ایشان نیاز داشتیم. انشاءالله برادر گرامی فرد دیگر شناسایی شوند و در مجمع انتخاباتی حاضر شوند. مشکلی نیست. گله های این بوده که نیروی خوبی را از ما گرفته‌اید و ولی باید دقت داشت که اسبقیان به جای خوبی رفته است.

ادامه مطلب
پادرمیانی وزیر ورزش برای مجوز واردات ماشین برای بازیکنان تیم ملی

 

محمدپور مشمول قانون استخدام قهرمانان نمی‌شد

وزیر ورزش و جوانان در جواب به این سوال که آیا پیگیر ماجرای دستفروشی امیرحسین محمودپور کاپیتان تیم ملی روئینگ بوده، گفت: او در شرایطی است که مشمول قانون استخدام قهرمانان نمی‌بشود ولی ما با فدراسیون سخن بگویید کردیم تا شرایطی فراهم بشود که کمتر ناظر این چنین مسائلی باشیم. ورزشکاران باید حمایتشوند این ماموریت ما و فدراسیون‌ها است که از ورزشکاران حمایتکنیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها