خوش آمدید

با افت فروش اپل در چین، ارزش شیائومی 20 میلیارد دلار افزایش یافته است

با کم شدن فروش اپل در چین، قیمت شیائومی ۲۰ میلیارد دلار افزایش یافته است


تحلیل‌گران باور دارند که به‌جستوجو افت فروش اپل در چین، شیائومی رشد زیاد خوبی را توانایی کرده و برنده مهم این بازار بوده است. این شرکت انگارً از ماه ژوئن تا بحال ۲۰ میلیارد دلار به قیمت بازار خود اضافه کرده است.

به‌گزارش یاهو، «گوکول هریهاران»، تحلیل‌گر JPMorgan Chase اخیراً در یادداشتی درمورد حالت مطلوب شیائومی سخن بگویید کرده و زمان‌های رشد این غول چینی را بازدید کرده است. قیمت بازار شیائومی انگارً از حوالی ابتدای تابستان امسال به‌خاطر تازه ترین تلفنها و یقیناً ورود به بازار خودروهای برقی و دیگر کسب‌وکارها، نزدیک به ۲۰ میلیارد دلار زیاد تر شده است.

رشد دیدنی قیمت سهام شیائومی در بازار بورس هنگ کنگ

قیمت سهام این شرکت در همین بازه وقتی در بازار بورس هنگ کنگ بیشتر از ۶۰ درصد رشد داشته و شیائومی را به بهترین سهام در شاخص شرکت‌های فناوری Hang Seng تبدیل کرده است. به‌نظر می‌رسد که تولیدکنندگان چینی تلفنهای اندرویدی، در شرایطی که اپل با کم شدن فروش در بزرگ‌ترین بازار آسیا مواجه شده، زمان را غنیمت شمرده و در حال بهبود شرایط خود می باشند.

ادامه مطلب
فساد مالی در شیائومی؛ دو مدیر ارشد بازارهای بین‌المللی اخراج شدند_تاشکن
با کم شدن فروش اپل در چین، قیمت شیائومی ۲۰ میلیارد دلار افزایش یافته است ۱۴

گوکول هریهاران می‌گوید: «باور داریم که با دقت به تغیرات بازار موبایل و رشد محصولات AIoT و انتظاراتی که حوالی ورود به بازار خودروهای برقی وجود دارد، در شش ماه آینده زمان مناسبی برای اندوخته‌گذاری روی شیائومی وجود خواهد داشت.»

شرکت کانترپوینت ریسرچ نیز معتقد است شیائومی تنها برند بین پنج برند بزرگ دنیای موبایل است که هم از نظر رشد فصلی و هم رشد سالانه در فصل سوم ۲۰۲۳ رشد خواهد کرد. این شرکت ادعا می‌کند که رشد شیائومی متأثر از تحکیم جایگاه این برند در بازارهای مهمی نظیر چین و هند است.

ادامه مطلب
این دستگاه‌ها زودتر از سایر محصولات شیائومی نسخه بتای HyperOS را دریافت می‌کنند

گفتنی است که پیش‌تر در خبری به خبر شما رساندیم که سری شیائومی ۱۴ نیز از نظر فروش رکوردشکنی کرده است. اگرچه هواوی به گمان زیادً بیشترین منفعت را از تغیرات بازار موبایل چین خواهد برد، اما شیائومی هم می‌تواند با فناوری‌های نوآورانه خود جایگاهش را جلوی رقبایی همانند اوپو و ویوو محکم‌تر کند.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها