خوش آمدید

ایران استارت شروع جام جهانی را محکم می‌زند

ایران استارت اغاز جام جهانی را محکم می‌زند


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران:

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران او گفت:تلاش می‌کنیم مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را متفاوت با قبل طی کنیم.

ادامه مطلب
برنامه های موسیقایی رادیو را بشناسید


به نقل از

خبرگزاری موج،


مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال برای دیدار با هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: اول از همه باید به اعضای تیم نوجوانان بابت افتخار آفرینی که انجام دادند، تبریک بگویم؛ درست است که این تیم بازی با انگلیس را اهدا کرد اما چیزی از قیمت‌های آنان کم نخواهد شد و امیدوارم در بازی بعدی بتوانند پیروز شوند و صعود خود را به دور حذفی نهایی کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال او گفت: شرایط برای ما زیاد خوب و به گونه ای است که می توانیم تا فینال جام ملت های آسیا پیش رویم.

او در ادامه گفت: بعد از زمان‌ها در ورزشگاه دستگردی که وقتی تیم  قدیمی پاس در آن بازی می‌کرد آمدیم، تیم‌هایی همانند پاس بازیکن ساز بودند و نوجوانان خوبی را به فوتبال ایران معارفه کردند و امیدوارم به این چنین باشگاه‌هایی رسیدگی بشود تا ناظر وجود بازیکنان خوب در فوتبال سرزمین باشیم.

ادامه مطلب
کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران را ۵۱ هزار دلار جریمه کرد_تاشکن

طارمی در خصوص اردوی تیم ملی فرمود: این اردو اولین تمرین رسمی ما برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است و برای ما زیاد اهمیت دارد که بتوانیم بازی اول خود روبه رو هنگ کنگ را با قوت اغاز کنیم. می‌خواهیم شخصیت تیم ملی را به همه نشان دهیم و امیدوارم دل مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی در جواب به این سوال که با دقت به سهمیه ۵/‌‬ ۸ تیم از قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۶ و این که ایران دیگر همانند قبل کار سختی برای صعود به جام جهانی ندارد، فرمود: ناموافق این چنین سخن بگویید‌هایی هستم. در دوره‌های قبل ما دو، سه بازی مانده می بود به آخر رقابت‌ها صعود خود را به جام جهانی قطعی کردیم. در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ شرایط خاصی را توانایی کردیم و ما تلاش می‌کنیم مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را متفاوت با قبل طی کنیم.

ادامه مطلب
سعید دقیقی از شمس آذر جدا نمی‌بشود!

مهاجم تیم پورتو در جواب به سوالی مبنی بر شایعاتی که در رسانه‌ها در خصوص انتقال او به تیم‌های بزرگ اروپایی انتشار می‌بشود، او گفت: من فقط جواب سوالات در رابطه تیم ملی را می‌دهم!

او در خصوص حالت تیم ملی پیش از جام ملت‌های آسیا فرمود: قطعاً بهترین کارکرد را از خودمان به نمایش خواهیم گذاشت. شرایط خوبی داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم به فینال جام ملت‌ها صعود کنیم. امیدوارم همه رسانه‌ها از ما در این مسیر سخت حمایتکنند تا اتفاقات دوره‌های قبل برای ما رخ ندهد.

مهاجم تیم ملی در خصوص دعوت از بازیکنان مُسِن به اردوی تیم ملی او گفت: هر فردی یک نظری دارد و ما نمی‌توانیم جلوی نظر فردی را بگیریم. سخن هر فردی از سوی خودش، حق است. من موضعی در این خصوص ندارم. به گفتن مثال، په په، بازیکن تیم پورتو ۴۰ سال سن دارد اما همه تلاشش را می‌کند و در تیم ملی پرتغال نیز وجود دارد. فوتبال نسبت به قبل پیشرفت کرده است و یکسری شرایط وجود دارد که بازیکنان اگر مراعات کنند، می‌توانند تا سن بالا بازی کنند. اگر بازیکن از خودش مراقبت کند و سطح کیفی خودش را نگه داری کند، می‌تواند به تیم ملی پشتیبانی کند. من در جایگاهی نیستم که بگویم چه فردی باشد و چه فردی نباشد.

ادامه مطلب
سامسونگ از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 پرده برداشت

طارمی در آخر خاطر نشان کرد: به هر حال سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته که یکسری بازیکن را دعوت کند و باید به نظر او احترام گذاشت. آرزو داریم که تیم ملی با هر بازیکنی که دارد بتواند موفق باشد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها