خوش آمدید

سیری هوش مصنوعی

اپل «سیری» را با هوش مصنوعی منقلب می‌کند


اپل هم می‌خواهد همانند دیگر غول‌های دنیای فناوری هوش مصنوعی را به محصولات گوناگون خود بیاورد. در همین جهت یکی از منبع های دنیای فناوری مدعی شده که اپل روی نسخه ارتقایافته دستیار هوشمند سیری با قابلیت‌های هوش مصنوعی کار می‌کند که سال آینده میلادی در اتفاقات WWDC 2024 معارفه می‌بشود.

مطابق پست یکی از منبع های دنیای فناوری به نام Tech_Reve در شبکه اجتماعی ایکس، اپل درحال به‌روزرسانی Siri با یک مدل زبانی بزرگ (LLM) است. اپل دستیار هوشمند خود را با یک LLM اختصاصی و نه LLM شرکت‌های دیگر همانند Llama 2 شرکت متا، به‌روزرسانی می‌کند.

سیری با قابلیت‌های هوش مصنوعی به گمان زیادً در WWDC 2024 معارفه می‌بشود

به حرف های Tech_Reve، اپل اکنون مشغول به‌روزرسانی سیری با یک مدل زبانی بزرگ است:

«اپل هم‌اکنون برای متغیرکردن سیری درحال منفعت گیری از LLM است تا درنهایت سیری یک دستیار مجازی بسیار بشود. اپل می‌خواهد سیری را به‌طوری گسترش دهد که قدرتمندترین اپلیکیشن هوش مصنوعی‌اش بشود. اپل فعالانه درحال انجام این چنین کاری است و انتظار می‌رود اولین محصول آن در WWDC 2024 معارفه بشود. سیری تازه به‌صورت استاندارد روی آیفون ۱۶ و نسل‌های بعدی منفعت گیری خواهد شد.»

با دقت به این که حرف های می‌بشود اپل می‌خواهد قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را به iOS 18 اضافه کند و بلومبرگ در گزارشی حرف های می بود که iOS 18 به گمان زیادً یک سیستم‌عامل انقلابی خواهد می بود، به‌روزرسانی سیری با هوش مصنوعی منطقی به نظر می‌رسد.

ادامه مطلب
تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد

درصورتی‌که سیری با هوش مصنوعی به‌روز بشود، دستیار هوشمند اپل بهتر با گوگل اسیستنت تجهیزبه بارد و دستیار هوشمند آمازون رقابت خواهد کرد.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها