خوش آمدید

از‌دستگاه‌های اجرایی توقع می‌رود روی استان‌های محروم تمرکز بیشتری داشته باشند

از‌دستگاه‌های اجرایی توقع می‌رود روی استان‌های محروم تمرکز بیشتری داشته باشند

به نقل از خبرگزاری برنا؛  محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در اغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری در نشست با ۷۰ بنگاه اقتصادی بزرگ برای اندوخته‌گذاری در چهارمحال و بختیاری ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اصرار کرد: اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد نشان از حجم شقاوت و رذالت صهیونیست ها دارد که در تفکر بشری نمی گنجد از این رو لکه ننگ فرد دیگر در تاریخ برای خود ثبت کرده‌اند.

وی با گفتن این که دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور با محوریت اقتصادی و عمرانی برگزار می بشود، تصریح کرد: مباحث عمرانی، گسترش اقتصادی و اندوخته گذاری باید همزمان با هم به کار گرفته شوند تا استان‌ها به سمت پیشرفت حرکت کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن اصرار بر لزوم اندوخته گذاری در پروژه های عمرانی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: اندوخته گذاری به گفتن محور چرخ دنده‌های گسترش اگر به طور صحیح انجام گیرد با رونق تشکیل، اشتغال و تشویق به آورده‌های اعتباری تبدیل حرکت رو به‌جلو می بشود.

ادامه مطلب
نرخ بلیت‌های جام ملت‌های آسیا از ۳۵۰ هزار تومان اغاز می‌بشود

منصوری با اشاره به ظرفیت‌های متعدد گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری، فرمود: در قسمت آب، خاک و کشاورزی ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد. علی رغم کاستی‌هایی که استان در قسمت صنعت دارد و قطعا باید رفع بشود؛ استان ثروتمند و برخورداری است. 

وی با اشاره به این که منکر محرومیت ها و جاماندگی‌های استان چهار محال و بختیاری نیستیم و این جاماندگی ها به معنی عدم فعالیت نیست، اضافه کرد: کارهای تعداد بسیاری برای استان صورت گرفته و قسمت عظیمی از مسائل حل و فصل شده اند لیکن عمل های فوق قطعا کافی نبوده و توقع ما از مجموعه های تاثیرگذار حاضر در این نشست بیشتر از اینها است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
علائم خفیف و شدید کم آبی

معاون اجرایی رئیس جمهور، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور محترم را مستمسکی برای اندوخته گذاری در استان چهار محال و بختیاری قرار می دهیم، توقعی که از دستگاه های اجرایی می رود این است که روی استان های محروم تمرکز بیشتری داشته باشند به این علت که با غفلت در این مسأله، ناچار خواهیم می بود در حاشیه کلانشهرها این مشکلات را با هزینه های چند ده برابری حل و فصل کنیم.

منصوری بر لزوم اشتغالزایی در استان ها اصرار کرد و او گفت: باید برای افراد در استان ها رونق اقتصادی و جاذبه تشکیل کرد تا مردم هر استان از ظرفیت های استان خود منفعت مند شوند و مهاجرت های گسترده به بهانه اشتغال یابی اتفاق نیافتد.

وی با اصرار بر این که این قبیل مسائل با رویکرد اداری کاری از پیش نمی‌برند و حل نخواهند شد، او گفت: در این اوقات نیازمند نگاهی مخلصانه با رویکرد حل مسأله هستیم تا اتفاقات مثبت رقم بخورد.

ادامه مطلب
سطح جیوه در جو زمین به‌خاطر فعالیت انسان‌ها 7 برابر شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به این که استان چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۱۰ درصد منبع های آبی سرزمین را در اختیار دارد، گفت: کاستی های حاضر به شیوه های مدیریتی ادوار گوناگون باز می گردد و مجموعه های اقتصادی و بنگاه های بزرگ ما باید داخل میدان شوند و کار اساسی صورت گیرد تا خروجی مصوبات این جلسات تبدیل به توافق نامه و قرارداد بشود.

وی با اشاره به داوطلبانی که آمادگی همکاری و اندوخته گذاری در پروژه های گوناگون را دارند، اصرار کرد: این موضوعات باید به طور مکتوب به مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور اضافه بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

معاون اجرایی رئیس جمهور با گفتن این که یکی از مسائل مهم چهار محال و بختیاری مربوط به حوزه گردشگری و بوم گردی است، خاطرنشان کرد: با دقت به ظرفیت های اکو توریسم حاضر، نمایندگان وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شرکت های گردشگری دولتی و خصوصی می توانند به گسترش این قسمت و فعال شدن آن پشتیبانی کنند. 

وی به پیشنهادات نقل شده برای حل و فصل مسائل گوناگون اشاره کرد و از شرکت های اندوخته گذاری خواست برای پیشبرد مسائل داخل عمل شوند.

ادامه مطلب
سریالی تازه درمورد فلسطین در تلویزیون دوبله شد

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها