خوش آمدید

سریالی جدید درباره فلسطین در تلویزیون دوبله شد

سریالی تازه درمورد فلسطین در تلویزیون دوبله شد


به نقل از ، سریال «شاهدان» محصول فلسطین در ۴ تکه با زمان زمان ۱۶ دقیقه به کارگردانی ﺣﺴﺎم اﺑﻮدان در گونه جنگی تشکیل شده است.

مدیر دوبله این سریال لادن سلطان پناه است. دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، محمدرضا حسینیان، سمیه رهنمون، مریم شاهرودی، نیما نکویی فرد و لادن سلطان پناه صداپیشه‌های این تاثییر بوده‌اند.

این سریال مشخص می کند مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین، هر روز چطور در روبه رو ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی، با جان و مال خود از وطن و هویتشان دفاع می‌کنند.

این مجموعه ۴ قسمتی، به مقاومت مردم فلسطین در روبه رو نیروهای صهیونیستی می‌پردازد، داستان‌ها بر گرفته از حقیقت است و شاهدان ماجرا آن را تعریف کرده‌اند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
50 سال با قصه های رادیویی مادربزرگ_تاشکن

هر تکه، داستانی جداگانه دارد. به لحاظ تصویربرداری و کارگردانی، تاثییر قابل قبولی است و توانسته داستان رنج‌ها و مظلومیت مردم فلسطین را به خوبی روایت کند.

واحد جستجوی اداره کل فراهم و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این تاثییر را برعهده داشته و بعد از طی مرحله های قبول، نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است بعد از آماده‌سازی و تخصیص (اشکار شدن شبکه پخش‌کننده) برای مخاطبان پخش بشود.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها