خوش آمدید

استقلال شایستگی صدرنشینی را دارد/دلم برای هواداران تنگ شده بود

استقلال لیاقت صدرنشینی را دارد/دلم برای هواداران تنگ شده می بود

رضا میرزایی در او مباحثه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی استقلال روبه رو تراکتور او گفت: برخی در ابتدای فصل فکر می‌کردند استقلال نتواند این چنین نتایجی را بگیرد اما من این مساله را قبول نداشتم. با وجود نکونام باید همه به این تیم ایمان داشته باشند چون استقلال لیاقت صدرنشینی را دارد.

او گفت: به علت سقف قرارداد مشکلاتی داشتیم و چند بازیکن را هم از دست دادیم. نکونام به علت همین مشکلات موفق نشد تیمی که می‌خواهد را همه و کمال راه اندازی دهد اما خدا را شکر اکنون تیم با مدیریت خود نکونام و خطیر روال رو به رشدی اشکار کرده است.

بازیکن استقلال درمورد عکس العمل هواداران به صدمه دیدن خود او گفت: هواداران استقلال در ماه‌های تازه زیاد به من لطف داشتند و دلم برای تشویق‌ شدن از سوی آنها تنگ شده می بود. امیدوارم بتوانم برگشت خوبی داشته باشم.

ادامه مطلب
ایرپاد 4 و ایرپاد مکس 2 به گمان زیادً اواخر سال 2024 از راه می‌رسند

میرزایی در رابطه تحول سیستم استقلال و پست خود در تاکتیک تازه این تیم گفت: من مشکلی برای بازی در سیستم ۳۵۲ ندارم و هرجا نکونام به من نیاز داشته باشد به میدان می‌روم. فعلا برتری این است که برگردم و آمادگی خوبی برای بازی اشکار کنم و تصمیم درمورد پست بازی من با نکونام است.

وی در آخر او گفت: نکونام به من او گفت از شنبه به تمرینات اضافه شوم و کارم را با بدنساز اغاز کنم. به گمان زیاد ۲۰ روز تا یک ماه طول می‌کشد تا به شرایط خوب برسم و برای برگشت عجله نمی‌کنم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تیم‌های ملی کاراته ایران با کسب ۲۷ مدال در رده سوم رده های سنی آسیا ایستاد

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها