خوش آمدید

بازی کلا راحتی نداشتیم و تیم ابتدای بازی تمرکز نداشت

کم شدن شدیدی بعد از نقل و انتقلات کردیم/همه موجودیمان همین می بود


سرمربی پرسپولیس:

سرمربی پرسپولیس او گفت: روی صحنه‌ای هم که حریف به گل رسید و داور قبلش اشتباه گرفت، اصلا خطایی نبوده است و هیچ اتفاقی رخ نداد و زیاد راحت داور به نادرست به حریف ضربه ایستگاهی داد.

ادامه مطلب
مارک ساعت های معروف و بهترین برند های ساعت مچی در دنیا



به نقل از خبرگزاری موج، پرسپولیس در با اهمیت ترین بازی هفته دهم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با یک گل مغلوب سپاهان شد. یحیی گل‌محمدی ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: در کل بازی خبوی می بود. در نیمه اول یکی، دو موقعیت خوب داشتیم. تیم حریف در نیمه دوم اغاز خوبی داشت. روی صحنه‌ای هم که حریف به گل رسید و داور قبلش اشتباه گرفت، اصلا خطایی نبوده است و هیچ اتفاقی رخ نداد و زیاد راحت داور به نادرست به حریف ضربه ایستگاهی داد و زیاد خوب منفعت گیری کردند. یک گل استثنایی هم زدند. اختلاف بازی یک گل نبوده است. فقط یک ضربه کاشته سرنوشت بازی را رقم زد.

گل‌محمدی تصریح کرد: در کل ۹۰ دقیقه چند موقعیت خوب داشتیم و باید از آن‌ها نهایت منفعت گیری را می‌بردیم. در بازی‌های بزرگ تیمی که از موقعیت‌هایش منفعت گیری کند، پیروز می‌بشود. سپاهان در نیمه دوم با معاوضه‌های خوبی که داشت توانست انرژی خوبی به تیم دهد. باریکنان ما هم هرچه در توان داشتند پیاده کردند و در این شرایط سخت و جو و زمین مبارزه کردند. اختلافمان تنها یک کاشته می بود که حریف از آن منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد_تاشکن

او در خصوص فاز دفاعی تیمش اصرار کرد: قوت دو تیم و این که گل اول را در این بازی‌های بزرگ نخورند، بازیکنان را ناچار می‌کند که محتاط‌تر عمل کرده و در او گفت و گو دفاعی انرژی و سازماندهی بیشتری داشته باشند. در این بازی‌ها فکر نمی‌کنم بتوان بیشتر از دو، سه موقعیت به وجود آورد.

سرمربی پرسپولیس با گفتن این که متاسفانه مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی، وحید امیری و نبیل باهویی را برای صدمه دیدن از دست دادیم، در ادامه گفت: این‌ها بازیکنانی می باشند که می‌توانستند به تیم انرژی داده و به خط دعوا کیفیت دهند. به هر حال موجودیمان همین می بود و هر کاری توانستیم در زمین کردیم، اما متاسفانه باختیم.

گل‌محمدی در ادامه گفت: در ۳ هفته تازه ششمین بازی ما می بود و سپاهان پنج بازی کرده است. با دقت به صدمه دیدن‌های بسیاری که برای تیم به وجود آمد و دوری زیاد از بازیکنان، افتی در چند بازی تازه داشتیم ولی به هر حال امکان پذیر افرادی بر علیه تیم بتازانند و دعوا‌ور شوند؛ این حس‌وحال را باید ابتدای فصل می‌داشتند و این فشارها را در زمان نقل‌وانتقالات می‌آوردند. در آن زمان ساکت بودند و الان به شرایطی رسیده‌ایم که تازه یادشان افتاده چرا اینطور شده است. باید از قبل فکر می‌کردیم و جلو این اتفاقات گرفته می‌شد. نتایجی که گرفته شده اینطور نیست که افتی در همین بازی‌ها باشد؛ این یک روال است و در اغاز نقل‌وانتقالات ضعیف ظاهر شدیم و نتوانستیم حتی تیم خودمان را نگه داری کنیم تا کار به اینجاها کشید.

ادامه مطلب
پرسپولیس یک - الدحیل 2

او با رد کم‌کاری مدیریت باشگاه  پرسپولیس به علت امکان تغییرات مدیریتی، یادآور شد: برخی محدودیت‌ها برای تیم ما به وجود آمد. هنگامی به این مسائل فکر می‌کنم، می‌بینم همه باشگاه‌ها کار خودشان را کردند و بازیکنان‌شان را گرفتند و ثبت کردند. اتفاق خاصی نیفتاد، اما فقط ما نتوانستیم تیم خودمان را تحکیم کنیم‌. باید این سوال را از خودشان سوال کنید.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها