خوش آمدید

فقط به کسب 3 امتیاز از سپاهان فکر می‌کنیم

فقط به کسب ۳ امتیاز از سپاهان فکر می‌کنیم


سرمربی پرسپولیس:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن سپاس از هواداران، درمورد دیدار آینده پرسپولیس و سپاهان سخن بگویید و بر اهمیت کسب ۳ امتیاز این دیدار اصرار کرد.

ادامه مطلب
درگذشت و خاکسپاری طناز «صبح جمعه با شما» در سکوت



به نقل از خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیسسپاهان از هواداران سپاس و خاطرنشان کرد: این بازی همیشه شوق‌انگیز و پرهیجان بین دو تیم بوده است. او گفت: هر دو تیم از توانمندیهای فنی و تاکتیکی بالایی برخوردار می باشند که این بازی را به یک مسابقه با کیفیت تبدیل کرده است. سرمربی پرسپولیس از تمایل خود برای کسب ۳ امتیاز در بازی اینده و این چنین نمایشی مفرح خبر داد.

گل‌محمدی در ادامه درمورد روحیه تیمی پرسپولیس او گفت: بازیکنان در سال‌های تازه به‌اختصاصی سال قبل، کیفیت بازی خود را به نمایش گذاشته‌اند، اما به‌علت محدودیت‌های گوناگون، خواست‌های کادر فنی و هواداران پذیرفته نشد. با این وجود، تیم تلاش می‌کند تا هر زمان که با هم می باشند، بهترین نتایج را به‌دست آورد.

ادامه مطلب
بابت میزبانی واقعا ناراحتم/ مقصد مهم کسب برد در زمین است

این مربی این چنین خاطرنشان کرد که گروه آنها سخت‌ترین گروه آسیاست، چون هر ۴ تیم با کیفیت می باشند. متاسفانه برخی بازیکنان به ویروس آنفولانزا مبتلا شده‌اند و تا این مدت چند بازیکن مصدوم می باشند، با این وجود او معتقد است هر بازیکن پرسپولیس با وجود شرایط سخت این پتانسیل را دارد که به تیم پشتیبانی کند.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها