خوش آمدید

صلاحیت ۳۷۱ داوطلب نمایندگی مجلس از استان اردبیل تائید شد

صلاحیت ۳۷۱ داوطلب نمایندگی مجلس از استان اردبیل تائید شد

به نقل از برنا؛ رضا قاسمیان با اشاره به آخر روال بازدید صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های اجرایی استان اردبیل او گفت: نتایج بازدید صلاحیت ها در سامانه وابسته بارگذاری شده و به داوطلبان نیز ابلاغ گردیده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: پرونده ۴۷۸ نفر داوطلب حوزه های انتخابیه استان اردبیل در هیئت های اجرایی مورد بازدید قرار گرفت و ۳۷۱ نفر در این مرحله تایید صلاحیت شدند.

او همین طور گفت: ۳۸ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی عدم تایید، ۵۹ نفر عدم احراز و ۱۰ نفر نیز انصرافی به ثبت رسیده است.

قاسمیان با گفتن این که در این مرحله هشت درصد از داوطلبان حوزه های انتخابیه کل استان رد صلاحیت شده اند، او گفت: این نتایج به استناد گزارشات و مستندات واصله از مراجع پنجگانه بوده و موارد عدم احراز نیز عمدتا” بدلیل نواقص در مدارک و مستندات از جمله گواهی اسبق اجرایی، قضایی، آموزشی و… بوده است.

ادامه مطلب
سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در روز ۱۲ دی اراعه می‌بشود

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: داوطلبانی که نسبت به نتایج بازدید‌های هیئت‌های اجرایی اعتراض دارند، به زمان چهار روز از تاریخ ۲۱ آبان زمان دارند با مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir با دسترسی به میز خدمت شورای نگهبان اعتراض خود را به روش مستدل ثبت نمایند.

قاسمیان ضمن تقدیر و سپاس از زحمات هیئت‌های اجرایی در حوزه‌های انتخابیه استان، حوالی سوال نقل شده در خصوص رای‌گیری مجدد توسط هیئت اجرایی شهرستان پارس‌آباد او گفت: هیچ منع قانونی برای بازدید‌های مجدد و ویرایش نتایج توسط هیئت اجرایی وجود ندارد و هیئت اجرایی شهرستان پارس‌آباد همانند دیگر حوزه‌های انتخابیه در سراسر سرزمین عمل به بازدید مجدد صلاحیت داوطلبان کرده و این تصمیم بعد از استماع توضیحات و اراعه طریق وبیناری معاون سیاسی وزیر سرزمین صورت گرفته است.

ادامه مطلب
دماوند زیبا در یک صبح پاییزی+عکس

 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می بشود.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها