خوش آمدید

بازدید رئیس صداوسیما از پشت صحنه سریال «ترور» حاج قاسم

بازدید رئیس صداوسیما از پشت صحنه سریال «ترور» حاج قاسم


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سریال «ترور» یکی از مجموعه‌هایی است که قرار است با محور حاج قاسم سلیمانی ساخته بشود. این سریال پیش از این قرار می بود به تهیه‌کنندگی حامد عنقا به تشکیل برسد و سیروس مقدم کارگردانی کار را بر مسئولیت داشته باشد.

عنقا سال قبل دچار تشکیل فیلم سینمایی «غریب» می بود از این رو سپس از مدتی عوامل سازنده «ترور» دستخوش تغییرات شدند. با این حال پروژه «ترور» که قرار می بود به اهمیت وجود حاج قاسم سلیمانی در منطقه بپردازد هم چنان در دستور کار قرار داشت.

این مینی سریال اکنون به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در حال ساخت است که پیش از این ۲ فصل از مجموعه «نجلا» را به تشکیل رسانده می بود که جزو آثار موفق و پربیننده تلویزیون است.

ادامه مطلب
عید فطر پای تلویزیون/جشنواره ای از وجود هنرمندان و مجریان_تاشکن

این چنین آرش قادری بازنویسی این مینی سریال را برعهده دارد که پیش از این نگارش سریال «گاندو» را بر مسئولیت داشته است.

تهیه کنندگی سریال هم برعهده مجتبی امینی است که پیش از این هم تهیه سریال‌های امنیتی را در کارنامه خود داشته است.

 

پیمان جبلی رئیس صداوسیما که به تازگی در جنوب لبنان وجود اشکار کرد و از شبکه‌های المنار و خبرنگاران و رسانه‌های مقاومت بازدید و تشکر به عمل آورد بلافاصله از فرودگاه عازم پشت صحنه سریال «ترور» حاج قاسم سلیمانی شد.

ادامه مطلب
تشریح جزییات دعوا به دو دستگاه آمبولانس در جنوب کرمان_تاشکن

او در پشت صحنه این سریال وجود اشکار کرد و با مجتبی امینی تهیه‌کننده و خیرالله تقیانی‌پور کارگردان به او مباحثه پرداخت و ناظر یک سکانس از سریال می بود.

حرف های می‌بشود این سریال همان ماجرای ترور ناموفق حاج قاسم در کرمان را به نمایش در خواهد آورد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها