خوش آمدید

تلویزیون , صدا و سیما , تهیه کنندگان سینمای ایران ,

مسلم آقاجانزاده مدیرعامل کانون تهیه کنندگان شد


به نقل از ، مراسم تودیع و معارفه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری با وجود اعضای کانون، مدیران کارگروه‌ها و اعضای هیأت رئیسه برگزار شد و طی آن مهدی فرجی رئیس هیات مدیره کانون ضمن تقدیر از تلاش های مستمر امیرحسین خرمشاهی در طول سال‌های تازه، حکم مسلم آقاجانزاده  را برای مدیریت کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری ابلاغ کرد.

امیرحسین خرمشاهی دو دوره مدیرعامل کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری می بود و امروز سکان مدیریت را به مسلم آقاجانزاده تهیه کننده باسابقه رسانه سپرد.

تلویزیون , صدا و سیما , تهیه کنندگان سینمای ایران ,

مسلم آقاجانزاده را تعداد بسیاری از مخاطبان تلویزیون با کارهای ماندگار کودکانه عموپورنگ به یاد می‌آورند و او در طول این سال‌ها چندین دفعه کارهای ماندگار تلویزیونی و حتی در شبکه نمایش‌خانگی «بالش‌ها» را از خودش به یادگار گذاشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کاشت هزار و 100 نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار

او زمان‌ها به گفتن عضو هیئت مدیره کانون تهیه‌کنندگان فعالیت می‌کرد و اکنون با این حکم تازه در رأس کانون قرار است به فعالیت صنفی خود ادامه دهد. تعداد بسیاری از تهیه‌کنندگان تلویزیون، سینما و نمایش‌خانگی عضو این کانون‌اند و تعداد بسیاری از اتفاقات این حوزه در کانون پیگیری می‌بشود.

انتهای مطلب/

 



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها