خوش آمدید

مشارکت شهرداری با چینی ها برای اجرای خط ۸ مترو

شراکت شهرداری با چینی ها برای اجرای خط ۸ مترو

وی این چنین تصریح کرد: با یک شرکت اندوخته‌گذار دیگر در چین نیز او گفت و گو اجرای خط ۱۱ مترو تهران به بین آمد و مقرر شد در قالب پروژه‌های تهاتری و فاینانسی، به مرحله اجرا برسد.

تشکری هاشمی با گفتن این که اگر این تفاهم‌نامه‌ها به مرحله قرارداد برسد، می‌تواند پشتیبانی ارزشمندی به گسترش حمل و نقل عمومی پایتخت باشد، خاطرنشان کرد: تا این مدت ضمانت قطعی در این نوشته برای طرفین تشکیل نشده و امیدواریم به نتیجه برسد و با احداث خط ۸ و ۱۱ مشکلات حمل و نقلی تهران تا حد بسیاری رفع بشود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اظهار این که بر پایه حرف های‌های نمایندگان شرکت اندوخته‌گذاری چینی، بلافاصله بعد از تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد، کار خود را برای احداث خطوط مترو در تهران اغاز خواهند کرد، یادآور شد: علاوه بر تجهیز کارگاه، تا پنج درصد صورت حالت شناور خواهند داشت؛ به طوریکه عملیات عمرانی را اغاز می‌کنند و بعد از پنج درصد پیشرفت، صورت حالت را برای تسویه حساب به طرف ایرانی تحویل خواهند داد که به باور بنده اتفاق خوبی است.

ادامه مطلب
ربات انسان‌نمای تسلا حالا می‌تواند به‌صورت خودکار اشیا را مرتب کند [تماشا کنید]

او همین طور گفت: از سویی دیگر طرف چینی پذیرفته که به جای ۱۵ درصد پیش‌پرداخت، هفت درصد دریافت کند و کار را پیش ببرد؛ در کل مباحث زیاد خوبی نقل شد اما باید به مرحله انعقاد قرارداد قطعی برسد.

تشکری هاشمی با گفتن این که طرفین برای انعقاد قرارداد، اظهار تمایل کردند، او گفت: برای قطعی شدن قراردادها، نیازمند شراکت دولت هستیم و از طرفی دیگر باید جزئیات مطرح اشکار بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
چرا سرور ایستاده برای کسب و کارهای کوچک مناسب است!_تاشکن

انتهای مطلب/ 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها