خوش آمدید

درخواست تشکیل جلسه فوری برای آلودگی هوا در خوزستان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

خواست راه اندازی جلسه سریع برای آلودگی هوا در خوزستان – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست سپس از ظهر امروز شنبه در او گفت‌وگویی رسانه‌ای فرمود: در پی اظهار حالت اضطراری آلودگی هوا در اهواز و چند شهر استان خوزستان، معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان خواست جلسه سریع کرد.

او همین طور گفت: مجموعه بهداشت خوزستان در کنار دیگر اعضای کارگروه که مجموعه عمرانی استانداری و محیط زیست می باشند، پیگیر بهبود شرایط جاری و اتخاذ تصمیمات ملزوم در خصوص آلودگی هوای اهواز و شهرهای خوزستان می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به مسئولیت بهداشت خوزستان در روبه رو مردم اظهار کرد: آنچه مربوط به بهداشت خوزستان است، تقاضای راه اندازی جلسه در پی اظهار حالت اضطراری، پیشنهاد به مردم استان و شهر اهواز است که از با اهمیت ترین آنها می‌توان به افت فعالیت‌های غیر الزامی و ورزشی، ماندن در محیط خانه و قرار نگرفتن طویل زمان در محیط آلوده اشاره کرد.

ادامه مطلب
استقلال ۲۱ فروردین به فروش می‌رسد_تاشکن

وی فرمود: افرادی که بیماری عرصه‌ای دارند با قرار گرفتن در معرض این آلودگی، بیماری آنها تشدید می‌بشود و افرادی که بیماری عرصه‌ای ندارند گمان ابتلای آنها در دراز زمان بر تاثییر این آلاینده‌ها به بیماری‌های گوناگون وجود دارد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها