خوش آمدید

جشنواره مشاركت دانشگاهیان در قم برگزار می‌شود

جشنواره مشارکت دانشگاهیان در قم برگزار می‌بشود

به نقل از خبرگزاری برنا از قم، مهندس حسن بختیاری با اشاره به نقش مهم شراکت همه اقشار جامعه در نهادینه کردن فرهنگ منفعت گیری درست از آب او گفت: تشکیل نگاه مشترک و همگرایی همه‌جانبه‌ مردم و مسئولین در برنامه‌ریزی‌ها به‌منظور بهینه‌سازی مصرف آب گامی مؤثر جهت صیانت و حفاظت از این مایه بی‌بدیل و مدیریت منبع های آبی در سرزمین است.

وی با پافشاری بر این که نقش «شراکتهای اجتماعی» در تحقق اهداف بر فردی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و خبر‌رسانی جهت جلوگیری از وقوع چالش‌ها و مشکلات عدیده آبی سرزمین در زمان حال و آینده‌ی نه‌چندان دور، غیرقابل‌تکذیب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با گفتن این که نهادینه کردن منفعت گیری درست از آب علاوه بر کوششهای حاکمیت یک ماموریت همگانی است، یادآور شد: باید با شراکت همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و آموزش‌های صحیح و به موقع، بتوانیم جهت برون‌رفت از بحران آب گامی مؤثر برداریم.

ادامه مطلب
همکاری وزارت ورزش و جوانان با چین برای ساخت مجموعه ورزشی جدید در تهران

وی برگزاری جشنواره شراکت دانشگاهیان در منفعت گیری بهینه از آب را در همین جهت خبرداد و او گفت: با وجود افت شدید منبع های آبی در سال‌های تازه و کوششهای گسترده برای فراهم آب شهر قم، مصرف سخاوتمندانه و بی‌رویه آب در مصارف گوناگون شهری دچار رشد فزاینده  شده است.

مهندس بختیاری با گفتن این که این جشنواره با شراکت دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار می‌بشود، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف آب با به‌کارگیری ابزار و تجهیزات، تأثیر آموزه‌های دینی در مصرف آب، راهکارهای افت مصرف در آبیاری فضای سبز، راه حلهای جداسازی مصارف آب شرب از غیر شرب، راهکارهای منفعت گیری چندباره از آب « آب خاکستری » و… از جمله محورهای این جشنواره است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
«مارک زاکربرگ» برای آزمایش تراشه‌ مغزی «ایلان ماسک» عجله‌ای ندارد

یادآور می‌بشود جشنواره شراکت دانشگاهیان در منفعت گیری بهینه از آب در رشته‌های “نظر”، “مطرح و نوآوری”، “توانایی موفق” و “شعار صرفه‌جویی” اختصاصی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها برگزار می‌بشود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات زیاد تر به پرتال شرکت آب و فاضلاب استان قم به نشانی www.abfa-qom.com مراجعه کنند.

انتهای مطلب



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها