خوش آمدید

نگاهی به برنامه «به افق فلسطین»/ چرا آمد و راوی چیست؟

تلویزیون با عوامل برنامه موفق «به افق فلسطین» خداحافظی کرد!


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، تقریباً از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی و با عنایت به شکل گیری یک هماوردی بزرگ بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، برنامه‌ای با گفتن «به افق فلسطین» در شبکه افق صداوسیما اغاز به کار کرد.

با دقت به اهمیت زیاد زیاد تغیرات فلسطین و تأثیری که در افکار عمومی ایران و آرایش قوت در غرب آسیا داشت، برنامه به افق فلسطین تلاش کرد هم از یک سو حقیقت میدان را به نحو بهتری به مخاطب ایرانی اراعه کند، هم تحلیل‌های به روزی اراعه دهد و هم این که با دعوت از میهمان‌هایی با سلایق سیاسی متفاوت، یک همدلی تقریباً کم‌سابقه را در ساحت سیاسی اجتماعی ایران به نمایش بگذارد؛ آنهم حول قضیه‌ی زیاد کلیدی با گفتن فلسطین.

علیرغم پیروزی این برنامه و بازخوردهای مثبتی که نسبت به آن وجود داشت،‌ اما امروز خبر رسید که مسئولان شبکه افق با عوامل این برنامه خداحافظی کرده و اظهار کرده‌اند که خودشان این قضیه را با تیم فرد دیگر پیگیری می‌کنند!

ادامه مطلب
اپلیکیشن Nothing Chats به دلایل امنیتی از گوگل پلی حذف شد

برنامه به افق فلسطین با ایده‌پردازی سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و با وجود عواملی همانند محمدرضا شهیدی‌فر، مهدی عرفاتی، علی صدری‌نیا، المیرا شریفی‌مقدم و …روی آنتن می‌رفت.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها