خوش آمدید

اکانت‌های جیمیل غیرفعال تا سه هفته دیگر حذف خواهند شد

اکانت‌های جیمیل غیرفعال تا سه هفته دیگر حذف خواهند شد


گوگل به دارندگان حساب‌های جیمیل غیرفعال نزدیک به سه هفته زمان داده است تا جیمیل خود را به‌روزرسانی کنند. غول جستجوی اینترنتی تصمیم دارد میلیون‌ها حساب کاربری جیمیل را که تا دو سال غیرفعال بوده‌اند، حذف کند. این عمل علتمی‌بشود که دارندگان حساب‌ گوگل همه ایمیل‌ها، اسناد، عکس‌ها و ویدیوهای خود را برای همیشه از دست بدهند.

بر پایه گزارش منتشرشده، حذف حساب‌های غیرفعال جیمیل بخشی از خط‌‌مشی تازه این شرکت است. همه حساب‌های شخصی جیمیل که حداقل دو سال غیرفعال بوده‌اند، به‌طور کامل پاکسازی خواهند شد. انتظار می‌رود این خط‌مشی که امسال معارفه شد تا دسامبر ۲۰۲۳ (آذرماه ۱۴۰۲) اجرایی بشود. گوگل می‌گوید در حال به‌روزرسانی خط‌مشی عدم فعالیت حساب‌های گوگل در همه محصولات‌ خود است.

اکانت‌های جیمیل غیرفعال تا سه هفته دیگر حذف خواهند شد ۱۴

حذف حساب‌های غیرفعال جیمیل

عمل گوگل برای حذف حساب‌های غیرفعال جیمیل، پیامدهای ایمنی مثبتی نیز دارد. انتظار می‌رود این عمل از کاربران فعال گوگل در برابر تهدیدات امنیتی همانند فیشینگ، سرقت حساب و کلاهبرداری محافظت کند. این چنین حساب‌های غیرفعال گوگل در معرض خطر بیشتری از سوی هکرها می باشند. به دارندگان حساب‌های غیرفعال، قبل از انجام هر کاری، اعلان یا ایمیلی ارسال می‌بشود تا حساب خود را فعال کنند.

ادامه مطلب
رئیس ضد‌انحصار اتحادیه اروپا این هفته با «تیم کوک» دیدار می‌کند

دارندگان این حساب‌های غیرفعال می‌توانند با ارسال یک ایمیل، بازکردن گوگل درایو یا دانلود یک برنامه از فروشگاه گوگل پلی از حذف آن جلوگیری کنند. این چنین این افراد می‌توانند بعد از واردشدن به حساب کاربری خود و یک جستجوی ساده در گوگل، حساب خود را فعال کنند.

جیمیل به یک پلتفرم ایمیل بزرگ تبدیل شده است و هم چنان هم درحال گسترش است و جذابیتی فراگیر در بین کاربران دارد. گوگل می‌گوید هر حسابی که ویدیویی در یوتوب پست کرده باشد، صرف‌نظر از این که آخرین‌بار چه وقتی فعال بوده، تحت‌تاثییر پاکسازی گوگل قرار نخواهد گرفت.

ادامه مطلب
نوار جستجوی گوگل به قابلیت ساخت تصویر با هوش مصنوعی مجهز شد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها