خوش آمدید

ماجرای «ازازیل» حسن فتحی چیست؟

ماجرای «ازازیل» حسن فتحی چیست؟


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، چند روزی است یک خبر دقت تعداد بسیاری از مخاطبان و اهالی رسانه را به خودش جلب کرده است. حسن فتحی می‌خواهد سریال تازه خود را با نام «ازازیل» اغاز کند. حتی برخی از کانال‌های مجازی اظهار کرده‌اند این سریال در سکوت خبری کار خود را اغاز کرده است. 

در کنار پریناز ایزدیار و مریلا زارعی که از روز نخست اغاز گمانه‌زنی‌ها به گفتن بازیگران سریال «ازازیل» آمده این بار نام بابک حمیدیان به طور جدّی‌تر و محسن تنابنده هم رسانه‌ای شد. 

ایزدیار بعد از «شهرزاد»، «جیران» و «زمانه» در چهارمین همکاری با حسن فتحی نقش مهم زن سریال را بازی می‌کند و مریلا زارعی بعد از حضوری موفق در «جیران» و فیلم «کیفر»، سومین همکاری‌اش با حسن فتحی را توانایی می‌کند.

این سریال ابتدا قرار می بود توسط ابوالحسن داوودی و سپس توسط حمیدرضا قربانی ساخته بشود که با جدایی آنها از پروژه حسن فتحی ساخت آن را برعهده گرفت. فتحی در مصاحبه‌ای اولین شرطش برای پذیرفتن کارگردانی «ازازیل» را رضایت فردی دانست که پیش‌تر به گفتن کارگردان از او نام برده شده می بود. تا این مدت پلتفرم پخش‌کننده این سریال اشکار نیست.

ادامه مطلب
چه کسانی توپ طلای ۲۰۲۳ را نمی‌بینند؟
آخرین مطالب

اما پیگیری‌ها حکایت از مسئله فرد دیگر دارد. مطابق پیگیری خبرگزاری تسنیم از ساترا برخلاف گمانه‌زنی‌های انجام شده در فضای مجازی تا این مدت تشکیل سریال «ازازیل» به تهیه‌کنندگی حسن فتحی داخل مرحله تشکیل نشده است و فقطً مطرح این سریال مجوز دریافت کرده است.

فیلمنامه سریال در حال بازدید در شورای صدور مجوز تشکیل ساترا است. به این علت اخباری که در خصوص اغاز مرحله های فیلمبرداری این سریال نقل شده مربوط به اغاز پیش تشکیل همزمان با طی مرحله های اداری صدور مجوز تشکیل است‌.

این چنین مطابق پیگیری خبرنگار تسنیم تشکیل برنامه «اسکار» نیز برخلاف گمانه‌زنی‌های انجام شده در رسانه‌های جمعی همان گونه که نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صدور مجوز انتشار کردن ساترا خبر داده می بود تا این مدت به پایان نرسیده و به گمان زیادً تا زمان آخر مرحله های تشکیل، تکلیف مجوز این برنامه نیز در شورای انتشار کردن ساترا اشکار خواهد شد.

ادامه مطلب
صداوسیما برای فیلمنامه فراخوان داد/ توضیحات مدیرکل دفتر فیلمنامه

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها