خوش آمدید

سامسونگ و هواوی احتمالاً سال 2024 گوشی‌های تاشو میان‌رده عرضه می‌کنند

سامسونگ و هواوی به گمان زیادً سال ۲۰۲۴ تلفنهای تاشو بین‌رده اراعه می‌کنند


سامسونگ و هواوی در طول چند سال قبل موفق شده‌اند به شرکت‌های پیشگام بازار تلفنهای تاشو تبدیل شوند. اکنون در گزارش جدیدی حرف های شده که هر دو شرکت به گمان زیاد در اغاز سال آینده از تلفنهای تاشو مقرون‌به‌صرفه و بین‌رده خود رونمایی خواهند کرد.

بر پایه گزارش TrendForce، غول‌های فناوری کره‌ای و چینی در حال برنامه‌ریزی برای افت هزینه ساخت تلفنهای تاشو خود می باشند. این کار علتمی‌بشود تا مشتریان بیشتری در دسترس قرار بگیرند و وجود آن‌ها در بازار را گسترش می‌دهد. TrendForce با اشاره به همین عوامل ادعا کرده که هواوی و سامسونگ سال ۲۰۲۴ به گمان زیادً از تلفنهای تاشو ارزان‌تری رونمایی می‌کنند.

گوشی تاشو بین‌رده سامسونگ

سامسونگ و هواوی به گمان زیادً سال ۲۰۲۴ تلفنهای تاشو بین‌رده اراعه می‌کنند ۱۴

علاوه بر این، در گزارش این نشریه ادعا شده که سامسونگ الکترونیکس در حال کار روی گوشی تاشو جدیدی است که قسمت بین‌رده را مقصد قرار خواهد داد. تا این مدت جزئیات دقیق‌تری درمورد این دستگاه اظهار نشده است. با اشاره به عبارت «بین رده» در این گزارش، می‌توان انتظار داشت که این گوشی تاشو ارزان نزدیک به ۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

ادامه مطلب
۳۴ میلیون نفر در پویش ملی سلامت غربالگری شدند - تاشکن

تلفنهای تاشویی که هم‌اکنون در بازار حاضر می باشند، دسته‌بندی‌های پریمیوم را مقصد قرار داده‌اند و همانند اوپو فایند N3 که ماه قبل معارفه شد، برچسب قیمت  ۱۶۵۰ یورویی را به همراه دارد. افت قیمت این دستگاه‌ها به‌طور کلی علتمی‌بشود تا فروش بازار تلفنهای تاشو افزایش اشکار کند، چون تعداد بسیاری از مصرف‌کنندگان قابلیت خرید آن را خواهند داشت. ماه قبل حرف های شده می بود که سامسونگ انگارً می‌خواهد سال آینده میلادی ۲۰ میلیون گوشی تاشو بفروشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مراسم رونمایی از سری گلکسی S24 سامسونگ + ویدیو

اپل بزرگ‌ترین غایب بازار تلفنهای تاشو است و به گمان زیادً همین امر علتشده تا سامسونگ و شیائومی پیشتازان مهم این بازار باشند. ماه قبل درمورد غول سازنده آیفون حرف های شده می بود که این شرکت به گمان زیادً اواخر ۲۰۲۴ یا اغاز ۲۰۲۵ اولین آیپد تاشو را معارفه می‌کند. در همین حال، سامسونگ انگارً روی یک لپ‌تاپ تاشو کار می‌کند که در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ اراعه خواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها