خوش آمدید

روز جهانی مرد ۱۴۰۲ چه روزی است؟

روز جهانی مرد ۱۴۰۲ چه روزی است؟

به نقل از برنا؛ در تقویم جهانی روزی به همین مناسبت انتخاب شده تا از این اسوه های قوت و صلابت سپاس بشود، در ادامه با تاریخ روز جهانی مرد در تقویم سال ۱۴۰۲ و علت نامگذاری این روز آشنا خواهیم شد.

تاریخ دقیق روز جهانی مرد در تقویم ۱۴۰۲

تاریخ دقیق روز جهانی مرد در تقویم شمسی:

روز یکشنبه ۲۸ آبان سال ۱۴۰۲

تاریخ دقیق روز جهانی مرد در تقویم قمری :

روز ۵ جمادی الاول سال ۱۴۴۵

تاریخ دقیق روز جهانی مرد در تقویم میلادی:

روز ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۳

علت نامگذاری روز جهانی مرد

روز جهانی مرد سپس از ۷ فوریه سال ۱۹۹۴ توسط “توماس استر” پایه گذاری و در تاریخ ۸ فوریه ۱۹۹۱ میلادی به تصویب رسید. در واقع سپس از وقایع آن تاریخ تصمیم گرفته شد یک روز را به گفتن روز جهانی مرد تعلق دهند.

ادامه مطلب
رامبد جوان بد قول است

این روز تاریخ تولد پدر ژروم تیلوکسینگ است. این چنین در همین تاریخ در سال ۱۹۸۹ تیم فوتبال توباگو کاپ جهانی را دریافت کرد.

مقصد از نامگذاری روز جهانی مرد

مقصد از برگزاری روز جهانی مرد را می‌توان در تمرکز بر سلامت مردها، بهبود روابط، ترویج برابری جنسیتی و این چنین نشان دادن نقش مثبت مرد در جامعه دانست.

این روز فرصتی را برای همه مردان فراهم می‌کند تا نشان دهند که آنها مدام به جامعه و خانواده خود پشتیبانی می‌کنند و در مراقبت از فرزند خود به همسرشان پشتیبانی می‌رسانند.

ادامه مطلب
پایدار بودن همه جایگاه‌های سوخت کشور

این چنین این مناسبت مشخص می کند که همه مردها آدم‌های زورگو و منفعت طلبی که در ذهن اکثریت جنس ناموافق وجود دارد، نیستند.

روز جهانی مرد روزی است که همه از مردهایی که هر روزه در محل کار خود جهت تلاش و فداکاری برای خانواده و سرزمین خود مشغول به فعالیت می باشند و تلاش می‌کنند به گفتن یک شهروند جامعه نقش سازنده‌ای را هم برای خانواده خود و هم برای جامعه ایفا کنند، جشن بگیرند.

نماد مردان

نماد مردان، نماد مریخ دایره‌ای است که یک فلش در گوشه سمت راست بالا وجود دارد. از این نماد در متن‌های باستانی برای نمایش سپر و شمشیر جنگ منفعت گیری می‌شد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
پاداش بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی تفاوتی نخواهد داشت

این نماد علاوه بر اشکار کردن جنس مذکر، برای نشان دادن سیاره مریخ و عنصر آهن در شیمی هم منفعت گیری می‌بشود. از این نماد این چنین برای نشان دادن مارس (خدای روم)، آرس (خدای یونان)، لوگوی کارخانه ولوو و سرویس‌های بهداشتی مردان منفعت گیری می‌بشود.

سیاره مریخ به گفتن نماد آهنگ طبیعی مرگ و زندگی شناخته می‌بشود به همین علت از مریخ به گفتن سمبل مردانگی، حرکت، تلاشگر، قوی، متمرکز، مقصد گرا، پرخاشگر، مشتاق و با انرژی یاد می‌بشود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها