خوش آمدید

انویدیا زمان برگزاری رویداد خود در CES 2024 را اعلام کرد

انویدیا زمان برگزاری رویداد خود در CES 2024 را اعلام کرد


انویدیا ارسال دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی خود برای یک «سخنرانی ویژه» در نمایشگاه CES 2024 که  اوایل سال آینده میلادی برگزار می‌شود را آغاز کرده است. چند روز پیش در گزارشی گفته شده بود که انویدیا احتمالاً در CES 2024 از کارت‌های گرافیک سری RTX 40 Super رونمایی می‌کند و حالا این گزارش احتمال وقوع آن را بیشتر می‌کند.

براساس گزارش ورج، در دعوت‌نامه انویدیا هیچ اشاره‌ای به GeForce نشده است و طبق آن، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) روز ۱۸ دی‌ماه شاهد برنامه این شرکت خواهیم بود. همچنین این تاریخ یکی از شلوغ‌ترین روزهای نمایشگاه ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که انویدیا اعلامیه بزرگی را برای آن آماده کرده باشد.

انویدیا زمان برگزاری رویداد خود در CES 2024 را اعلام کرد ۱۴

کارت‌های گرافیک سری RTX 40 Super انویدیا

تاکنون جزئیات زیادی درباره کارت‌های RTX 4080 و RTX 4070 Super فاش شده است. طبق شایعات، نسخه قدرتمندتر یعنی RTX 4080 Super به‌جای حافظه ۱۶ گیگابایتی که هم‌اکنون در مدل‌های RTX 4080 وجود دارد، ۲۰ گیگابایت حافظه خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که هر دو کارت گرافیک دارای گذرگاه حافظه بالاتری نسبت به کارت‌های مشابه فعلی باشند.

ادامه مطلب
پیشرفت تکنولوژی هزینه‌های هوش مصنوعی را افت می‌دهد

همچنین اگر انویدیا واقعاً این کارت‌های گرافیک را عرضه کند، برای اولین‌بار پس از سری ۲۰ در سال ۲۰۱۹ شاهد نسخه‌های Super پردازنده‌های گرافیکی این شرکت خواهیم بود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها