خوش آمدید

سریال «اخت الرضا» برای تلویزیون آماده می‌شود/ پژوهش درباره ساخت زندگی مادربزرگ امام زمان(عج)

سریال «اخت الرضا» برای تلویزیون آماده می شود/ پژوهش درباره ساخت زندگی مادربزرگ امام زمان(عج)


به گزارش خبرنگار فرهنگی ، فیلم سینمایی «اخت الرضا» این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و به‌تعبیر سازنده آن روند خوبی را هم طی می‌کند.

این فیلم سفر حضرت معصومه(س) از مدینه به قم را روایت می‌کند، این فیلم به‌کارگردانی سید مجتبی طباطبایی و محصول سازمان سینمایی سوره است.

سیدمجتبی طباطبایی، کارگردان فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» معتقد است اثری که کارگردانی کرده، یک داکیو درام یا مستند سینمایی است و علت آن هم تکیه فیلم بر پژوهش و مستندات تاریخی است.

طباطبایی درباره سریال شدن این فیلم و پخش آن به خبرنگار تسنیم گفت: دنبال آماده کردن یک مینی‌سریال دوسه‌قسمتی از فیلم اخت الرضا هستیم، هنوز قطعی نشده است چون یک مقدمه و یک مؤخره‌ای دارد، یک بخش‌هایی در فیلم اصلی وجود ندارد که نیازمند به پست‌پروداکشن (کارهای فنی پس‌تولید ـ جلوه‌های ویژه) است. سازمان سینمایی سوره و سرمایه‌گذاران باید همراهی کنند و ببینیم که چه‌اتفاقی را می‌توانیم رقم بزنیم.

ادامه مطلب
تهران میزبان وزرای بهداشت ۲۴ سرزمین جهان - تاشکن
آخرین مطالب

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله اگر بتوانیم این سریال را آماده کنیم اولاً بستر پخش آن را با متولیان به جمع‌بندی خواهیم رسید، تلویزیون امکان‌پذیرتر خواهد بود تا نمایش خانگی و اگر شرایط فراهم شود و خوب پیش برود می‌توانیم برای وفات حضرت معصومه(س) سال آینده آماده کنیم و به پخش برسد.

کارگردان «اخت الرضا» همچنین به ساخت آثار مذهبی دیگری اشاره کرد و افزود: طرح‌ها و پیشنهادات خوبی داریم و ان‌شاءالله امیدواریم دوستان و متولیان امر ما را حمایت کنند کارهای دیگری ساخته شود، ما حتماً فضای داکیودرام و این فرمت خوب را ادامه خواهیم داد و دنبال پژوهش و آماده کردن مقدمات ساخت زندگی مادربزرگ امام زمان(عج) هستیم که هم جنبه مهدوی دارد و هم جنبه تاریخ اسلام؛ روی آن تحقیق و پژوهش انجام می‌دهیم و حمایت شود تمایل داریم این کار انجام شود.

ادامه مطلب
جشنواره ملی معروف باید از هنرمندان و فیلمسازان مروج معروف حمایتکند

او همچنین با اشاره به استقبال از «اخت الرضا» در سینماها، گفت: با توجه به اینکه فیلم مناسبتی بود خدا را شاکرم استقبال خوبی را از مخاطبین شاهدیم که روز به روز بر تعدادشان افزوده می‌شود. اکران‌های متفاوتی پیشنهاد می‌شود و امیدوارم با افزایش بازه زمانی اکران‌ها در سینماها فرصت‌های بهتری برای مخاطبین فراهم شود تا عزیزان بیشتری بتوانند این فیلم را تماشا کنند.

انتهای پیام/+



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها