خوش آمدید

آمادگی جسمانی زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات ژیمناستیک

آمادگی جسمانی زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات ژیمناستیک


زلاتان ابراهیموویچ، ویدیویی از تمرینات ژیمناستیک خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و نشان داده که آمادگی جسمانی خود را حفظ کرده است.

این بازیکن ۴۲ ساله، در اوایل سال جاری میلادی پس از دوران حرفه‌ای موفق ۲۴ ساله خود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ابراهیموویچ، در طول دوران حرفه‌ای خود به سطح بالای آمادگی جسمانی‌اش مشهور بوده و در ویدیویی که اخیراً به اشتراک گذاشته، نشان داده که آمادگی جسمانی خود را حفظ است.

آمادگی جسمانی زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات ژیمناستیک ۳۰

این مهاجم سابق فوتبال، سراغ ورزش ژیمناستیک رفته تا توانایی‌های بدنی باورنکردنی خود را حتی بعد از بازنشستگی‌اش به نمایش بگذارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
صائب سرپرست ستاد انتخابات صدا و سیما شد_تاشکن

ابراهیموویچ در طول دوران حرفه‌ای خود در فوتبال، توانایی‌های آکروباتیک خود را چندین بار نشان داده بود؛ به ویژه، هنگامی که در سال ۲۰۱۲ با یک ضربه قیچی برگردان از راه دور به تیم انگلیس گل زد.

1698554799 739 آمادگی جسمانی زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات ژیمناستیک
آمادگی جسمانی زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات ژیمناستیک ۳۱

در این بازی، سوئد ۲-۴ انگلیس را برد که ابراهیموویچ هر ۴ گل را به ثمر رسانده بود. ضربه قیچی برگردان او در زمان مصدومیتش در فاصله ۲۷ متری، پیروزی سوئد را قطعی کرد.

ابراهیموویچ در طول دوران بازی خود بیش از ۵۰۰ گل را به ثمر رسانده و سابقه حضور در باشگاه‌های مطرحی مانند اینتر میلان، آ. ث. میلان، یوونتوس، پاری سن ژرمن، بارسلونا و منچستریونایتد داشته است.

1698554799 719 آمادگی جسمانی زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات ژیمناستیک
آمادگی جسمانی زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات ژیمناستیک ۳۲

او همچنین در بازی‌های زیادی در کشورش، سوئد شرکت کرده و در ۱۲۲ بازی ملی، ۶۲ گل به ثمر رسانده و در ۵ لیگ مختلف موفق به کسب جام شده است.

ادامه مطلب
ربط مصرف لبنیات و افت خطر فشارخون بالا - تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها