خوش آمدید

ماجرای قطعه "طوفان الاقصی" از زبان علیرضا قزوه / تلویزیون 10 سرود برای غزه می‌سازد

ماجرای قطعه “طوفان الاقصی” از زبان علیرضا قزوه / تلویزیون ۱۰ سرود برای غزه می سازد


به گزارش خبرنگار فرهنگی ، گردهمایی هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عصر شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ در سالن آمفی‌تئاتر موزه هنرهای معاصر برگزار شد. در این مراسم چهره‌های عرصه فرهنگ و هنر گردهم آمدند تا کشتارهای بیرحمانه رژیم صهیونیستی علی‌الخصوص بمباران بیمارستان معمدانی غزه و قتل عام صدها زن و کودک بی‌گناه را محکوم کنند.

در بخشی از این مراسم سرود «طوفان الاقصی» رونمایی شد. این سرود از تولیدات دفتر شعر و موسیقی صدا و سیما است.

علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی صداوسیما درباره سرود «طوفان الاقصی» به خبرنگار تسنیم گفت: پس از اتفاق بزرگ طوفان الاقصی شبانه شعری را سرودم و فرهاد برنجان آهنگسازی و فریدون بیگدلی خوانندگی آن را انجام داد و این کار در همایش «افق رسانه» صداوسیما رونمایی شد. چندین بار دیگر هم این قطعه از تلویزیون روی آنتن رفته و این پخش ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
هاوال H6 هیبرید در نمایشگاه ماشین شیراز رونمایی شد، وارداتی تازه گروه بهمن_تاشکن

بیانیه صداوسیما در پی حمله صهیونیست‌ها به گروه خبری و مستندساز تلویزیون

قزوه درباره کارهای دیگری که ساخته شده و در حال ساخت است، گفت: حدود ۵ اثر دیگر با سروده میلاد عرفان‌پور و همکاری فرهاد برنجان به عنوان آهنگساز و فریدون بیگدلی در جایگاهِ خواننده در دست ساخت است. همچنین یک اثر فارسی، انگلیسی و عربی به تهیه‌کنندگی مرتضی حیدری آل‌کثیر در دستور کار قرار گرفت و چندین قطعه دیگر هم خواهیم ساخت.

ادامه مطلب
هسته زمین هر 8.5 سال یک‌بار تکان می‌خورد

مدیرکل دفتر موسیقی و سرود صداوسیما تأکید کرد: در استان‌ها حدود ۴ قطعه تاکنون آماده شده و آنها را از تلویزیون پخش می‌کنیم. ما سعی کردیم حماسه‌سرایی کنیم و روی حماسه این اتفاق تأکید شود. زبان حماسی را در سرود و نماهنگ برجسته کردیم. به هر حال کشتار و جنایت‌هایی هم شده که تلاش کردیم طوری به حماسه توجه کنیم تا روح حماسی مردم فراموش نشود. 

وی تاکید کرد: شعرهای دیگری هم سروده شده و کارهای دیگری هم در محور «غزه» در دستور کار است که فکر می‌کم تا آخر هفته به بیش از ۱۰ قطعه موسیقی و سرود با این مضمون برسد.

انتهای پیام/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
دماوند زیبا در یک صبح پاییزی+عکس

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها