خوش آمدید

عملا قراردادی با پرسپولیس ندارم

عملا قراردادی با پرسپولیس ندارم



به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص حواشی اخیر، اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید، نامه‌ فسخ قراردادم را چند روز پیش به باشگاه دادم. دو روز بعد، آقایان در جلسه هیئت مدیره این موضوع را مطرح کردند. هرچند من در فدراسیون و سازمان لیگ قراردادم را فسخ نکرده‌ام و من عملا قراردادی با باشگاه ندارم.

وی افزود: با توجه به نامه‌ای که دادم، قراردادی با باشگاه ندارم. به دلیل روح مربیگری و وظیفه اخلاقی که داشتم خودم را موظف دانستم در تمرین حضور یابم تا بازیکنان را متقاعد کنم در تمرینات شرکت کنند. خدا را شکر از امروز تمرینات ما شروع می‌شود. ان‌شالله تصمیمات خوبی گرفته شود. فردا قرار است جلسه هیئت مدیره برگزار شود تا ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در این جلسه حاضر خواهد شد؟ گفت: در جلسه شرکت نخواهم کرد. گفتم بین من و باشگاه قراردادی وجود ندارد که بخواهم در جلسه حاضر باشم. اگر قرار باشد جایی بروم، قراردادم را در سازمان لیگ فسخ می‌کنم. تصمیم من در این خصوص به جلسه فردای هیئت مدیره بستگی دارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
صدور پروانه ساخت فیلم برای بهروز افخمی و کارگردان‌های «هناس» و «بی‌صدا حلزون»_تاشکن

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در این جلسه حاضر خواهد شد؟ گفت: در جلسه شرکت نخواهم کرد. گفتم بین من و باشگاه قراردادی وجود ندارد که بخواهم در جلسه حاضر باشم. اگر قرار باشد به تیم دیگری بروم، قراردادم را در سازمان لیگ فسخ می‌کنم. تصمیم من در این خصوص به جلسه فردای هیئت مدیره بستگی دارد.

گل‌محمدی در خصوص علت ناراحتی خود و مذاکره باشگاه با مربیان جدید، اظهار داشت: اطلاعی در این خصوص که باشگاه با مربی جدیدی مذاکره کرده یا خیر، ندارم و تاکنون چنین چیزی نیز نشنیده‌ام. این بحث‌های نیز که مطرح می‌شود در بعضی رسانه‌ها در خصوص مسائل مالی و تمدید قرارداد نیست و مسائل مالی یک بخش کوچکی از این موضوع است. بخش عظیم آن بخاطر وعده‌های توخالی و صحبت‌های بود که خودشان به ما نامه زدند، اما عملی نشده است. بعد از اینکه بازی‌ها شروع شد ۱۹ درصد پرداختی داشتند که گفتند این بخشی از قرارداد شماست و بدقولی‌های از این قبیل و عدم تعهد به صحبت‌های خودشان باعث شد کار به اینجا کشیده شود.

وی افزود: کسی اینجا دنبال این نیست که فردی برکنار شود. این صحبت ها را مطرح نکنید؛ درویش برکنار شود قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟ ببینید این باشگاه احتیاج به کارهای زیر بنایی دارد. این قهرمانی‌های که باشگاه گرفته باید پول پارو کند و سالی ۳ هزار میلیارد درآمد داشته باشد. چیزی که باعث درآمدزایی می‌شود این برند پرسپولیس است. شما باید از این برند درآمدزایی کنید. قراردادی که امسال با اسپانسر بستند همان قراردادی است که با اسپانسر ۴ سال پیش بسته‌اند. با توجه به این تورم و مخارج باید این قرارداد بسته شود؟ این ضعف‌های بزرگ باید برطرف شود.

ادامه مطلب
خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف ۷۵ میلیون تومان

سرمربی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: همه حرف ما این‌ است که آقایان به تعهدات خودشان عمل نکردند. ما مگر چیزی جز حق خودمان می‌خواهیم. همه ناراحتی اعضای کادرفنی و بازیکنان همین است. ما در یک سال زحمت کشیدیم و سه جام گرفتیم، این قهرمانی‌ها چه خروجی داشت؟ بازیکن پیش خودش می‌گوید ما سه جام گرفتیم چه شد حالا امسال هم بگیریم یا نه چه فرقی می‌کند!

گل‌محمدی در خصوص ایراد نهادهای نظارتی از قراردادش، عنوان کرد: سه سال پیش قرارداد بستم و اگر ایرادی به آن بود تا حالا باید نمایان می‌شد. اگر قرارداد من مشکلی دارد بیاید شفاف، رسانه‌ای کنید. فرض کنید قرارداد من مشکلی دارد؛ چه دلیلی می‌شود آن را در رسانه مطرح کنید؟ در رسانه ملی گفتید تیم‌های دیگر ۳۰ درصد قرارداد خود را گرفتند اما بازیکنان ما ۱۰۰ درصد پرداختی داشتند و ۲۰ درصد امسال را هم گرفته‌اند. این صحبت درستی نبود. بعضی از بازیکنان ما از دو سال پیش و پارسال طلب دارند. نمی‌خواهم همه چیز را بگویم و مدام بحث پول شود اما پارسال دلار ۳۰ تومن بود انقدر دیر دادند که دلار شد ۵۰ تومن و ارزش پول بازیکنان نصف شد. بازیکنان ایرانی خیلی حرفه‌ای کار کنند ۱۰ سال فوتبال بازی می‌کنند. نه بیمه هستند نه بازنشسته می‌شوند.

ادامه مطلب
وعده سحری چی بخوریم/ چای پُررنگ نخورید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی در خصوص موضع‌گیری صداوسیما درباره رفتارش، گفت: به‌نظرم دوستان خط گرفتند یا متاسفانه تعلقات رنگی دارند. صحبت‌های لازم را انجام دادم. مسائل مالی واقعا مطرح نیست که می‌گویند چون پول آپشن نگرفتیم حضور نداریم. بحث من احترام است. من ۶ نوتیس داده‌ام و دو اخطار داده‌ام. یکبار تماس نگرفتند تا بدانند مشکل چیست. حتی در بازی با الدحیل قطر شفاهی به درویش گفتم چون بازی با گل‌گهر سیرجان نزدیک است کاری نمی‌کنم ولی بعد از آن نمی‌توانم کاری کنم. حتی یک جلسه نگذاشتند تا بدانند مشکل چیست. بحث ریلکس بودن کسی نیست، بحث بی‌خیالی است.

گل‌محمدی ادامه داد: همیشه دوست دارم نگاهم به اتفاقات مثبت باشد اما بعضی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که با خودم سوال می‌کنم که شاید می‌خواهند من نباشم. نمی‌دانم و از نیت آنها خبر ندارم، ولی این تیم حیف است. پرسپولیس سال گذشته باعث شادی ۴۰ میلیون هوادار شد. چرا دنبال زیر ساخت نیستیم و هزینه نمی‌کنیم. با اسامی کاری ندارم، درویش زحمت خود را می‌کشد و کار می‌کند اما باید یک تیم اقتصادی قوی در باشگاه حضور داشته باشد. شما باید از برند پرسپولیس پول درآمدزایی کنید. اگر نمی‌توانید کاری کنید چه فرقی با تیم معمولی دارید؟

ادامه مطلب
سه شب دلنشین در انتظار «میدون خراسون» صابر خراسانی_تاشکن

وی در خصوص مصدومیت یاسین سلمانی، گفت : ای کاش همه این مشکلات ۱۰برابر می‌شد، اما یاسین مصدوم نمی‌شد. واقعا همه مجموعه باشگاه برای او ناراحت شدیم. او در شرایطی قرار داشت که همه می‌گفتیم بهتر می‌شود ولی متاسفانه بد موقع مصدوم شد و دلیل این موضوع نیز بخاطر فشارهایی بود که در این رفت و برگشت‌ها به او وارد شد.

گل‌محمدی در خصوص اینکه چه اتفاقی می‌تواند حضورش در پرسپولیس را تداوم ببخشد، بیان کرد: شرایط برای ادامه کار باید مهیا شود. دنبال پول اضافی و امکانات آنچنانی نیستیم. مدیریت باید حواسش به تیم و بازیکنان باشد. از دیروز غذای بچه‌ها را قطع کردند! ورزشکار حرفه‌ایی برای تمرینات و ریکاوری نیاز به تغذیه مناسب دارد. یک بازی را مساوی می‌کردیم غذا قطع می‌شد. می‌باختیم همینطور بود، حالا هم همین است. الان یک عده می‌روند در فضای مجازی می‌نویسند اینها گشنه هستند. بحث این نیست بحث فراهم کردن شرایط برای یک تیم حرفه‌ایی است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت قراردادش نیز عنوان کرد : من نه دنبال افزایش قرارداد هستم نه دنبال تمدید آن. تصمیم گیرنده ما نیستیم و هواداران باید در این خصوص تصمیم بگیرند. آنها اگر چیزی را بخواهند همان می‌شود ما برای آنها بازی می‌کنیم. اگر آنها بخواهند من بمانم هستم، اگر نه می‌روم. این ذات مربیگری است.

ادامه مطلب
ایالات متحده آمریکا تدارکات چی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه 

گل‌محمدی افزود: مگر من زمین تمرین را برای خودم می‌خواهم؟ امسال به مراتب سال سختی را نسبت به سال‌های گذشته در پیش خواهیم داشت. فقط می‌خواهیم قراردادی که بستیم را جاری کنند. مشکلات زیاد است قبول، چرا پس قرارداد بستید؟ می‌رفتید بازیکن ۲ میلیاردی می‌آوردید. وقتی تعهد داده‌اید باید عمل کنید. این دلخوری‌ها باید برطرف شود.

وی در خصوص کسر یک امتیاز از پرسپولیس نیز بیان کرد: فکر می‌کنم تنها باشگاهی که سقف گذاشت و همه را رعایت کرد، پرسپولیس بوده است. دلیل اینکه این یک امتیاز کم شده است موضوع ولسیانی است. به نظر مثل قراراداد عیسی آل‌کثیر و دابو که اصلاح شد این را هم می‌گفتید اصلاح شود تا مشکل حل شود. اینکه به این راحتی یک امتیاز کم می‌کنید ظلم است.

سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه اگر خروجی هیئت مدیره مطلوب نباشد از این تیم جدا خواهد شد یا نه؟ بیان کرد : نگاه من نگاه مثبت است و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.


آیا این خبر مفید بود؟




منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها