خوش آمدید

بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی

دانلود بازی موبایلی Batman: The Telltale Series


در بین تمامی بازی‌سازهایی که به سراغ بازی‌های ماجراجویی رفته‌اند، استودیوی تل‌تیل یکی از بهترین آن‌هاست. تل‌تیل یکی از بازی‌سازهای موردعلاقه من است و باید اعتراف کرد که تمامی بازی‌های این استودیوی؛ عملا شاهکارهایی فراموش‌نشدنی‌اند. این استودیوی سازنده بازی‌های بزرگی از جمله The Wolf Among Us؛ بازی The Walking Dead و حتی Minecraft Story Mode است. این استودیوی دوست داشتنی در سال ۲۰۰۴ متولد شد و بازی‌های بسیار جذابی را نیز ارائه کرد. اما سری بازی‌های بتمن از استودیوی تل‌تیل؛ تجربه‌ای بی‌نظیر‌اند که باید به سراغشان رفت.

ما پیش‌تر در ویجیاتو درباره بازی Batman: The Enemy Within صحبت کرده‌ایم و بررسی این بازی را نیز نوشته‌ایم. اما نسخه پیشین این بازی که با نام Batman: The Telltale Series نیز شناخته می‌شود، شاهکاریست که همچنان دست‌نخورده باقی مانده است. Batman: The Telltale Series یک بازی به شدت جذاب است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این بازی یک عنوان ماجراجویی با المان‌های اکشن بود که تحت سایه استودیوی دی‌سی منتشر شد. همه‌چیز درباره این بازی شگفت‌انگیز بود و Batman: The Telltale Series موفق شد تا دل گیمرها را به دست بیارود. Batman: The Telltale Series از نظر منتقدان نیز یک بازی دوست داشتنی بود و امتیازات متاکریتیک آن نیز؛ ثابت کننده این موضوع بودند.

ادامه مطلب
کشف بیشترین کالای قاچاق از سه استان جنوبی سرزمین


مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبا جدیدترین آی‌پی موبایلی از دنیای باب اسفنجی آشنا شوید

همچنین بازی موبایلی Batman: The Telltale Series برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی؛ نینتندو سوئیچ و پی‌سی منتشر شد. عملکرد این بازی بقدری خوب بود که تل‌تیل Batman: The Telltale Series را درست همانند برادر کوچک‌تر خودش یعنی Batman: The Enemy Within؛ راهی پلتفرم موبایل نیز کرد. این بازی در ۵ اپیزود مختلف روایت می‌شود و در آن خبری از بخش چندنفره – آنلاین نبود. المان‌های اشاره و کلیک این بازی باعث شده بودند تا شما یک بازی گرید AAA موبایلی را تجربه کنید و بخش داستانی آن نیز؛ درست طبق عادت همیشگی تل‌تیل؛ یک شاهکار بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ایران آینده؛ اختصاصی برنامه تلویزیونی برای دانش آموزان

داستان این بازی درست از جایی شروع می‌شود که بتمن درحال بررسی یک دستبرد به تالار شهر گاتهام است. اما در این بین او که درحال مبارزه با یکسری مزدور است، با کت وومن رو به رو می‌شود. کت وومن ظاهرا یک فایل محرمانه را دزدیده است که اطلاعات مهمی در آن وجود دارد. بتمن فورا با کت وومن درگیر می‌شود و تلاش می‌کند که فایل دزدیده شده را مجددا پس بگیرد. اما طولی نمی‌کشد که کت وومن موفق به فرار می‌شود و بتمن فایل را از دست می‌دهد. با رسیدن پلیس‌ها به محل درگیری؛ بتمن نیز مجبور به فرار می‌شود و همه‌چیز از کنترل خارج می‌شود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها