خوش آمدید

کرمان می‌تواند در اقتصاد دانش‌بنیان و پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب پیشرو باشد

کرمان می‌تواند در اقتصاد دانش‌بنیان و پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب پیشرو باشد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا حسنی‌آهنگر در دیدار با استاندار کرمان گفت: کرمان با وجود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، قبله جبهه مقاومت شده و این روز‌ها پیروزی‌هایی را شاهدیم که عملا سرمایه‌گذاری‌های ایشان در منطقه انجام داده است.  
وی ادامه داد: اتفاقات بزرگی را که شهید سلیمانی در حوزه‌های ماموریتی جبهه مقاومت و چه در حوزه زیرساختی در استان کرمان رقم زده است، از ابتدا مورد توجه ما در دانشگاه جامع امام حسین (ع) بوده است.  
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با همفکری و هم‌افزایی به نظام مسائل استان کرمان و چگونگی پاسخ‌دهی به آن‌ها در زیست بوم علم و فناوری و دانش‌بنیان کمک شود.  
حسنی‌آهنگر افزود: مدل‌های جدیدی در دنیا و کشور احصاء شده که با همفکری و هم‌افزایی، این الگو به عنوان نمونه در استان کرمان با کمک استاندار، سپاه و جامعه دانشگاهیان اجرا می‌شود.  
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: استان کرمان می‌تواند در اقتصاد دانش‌بنیان، تحقق شعار سال و پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب، پیشرو باشد.  
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز با برشمردن ظرفیت‌های متعدد استان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی گفت: کرمان ظرفیت‌های متنوع علمی و سایر حوزه‌ها دارد که امکان ارتباط سازماندهی شده و هم‌افزایی با دانشگاه جامع امام حسین (ع) را فراهم کرده است.  
انتهای پایان

ادامه مطلب
وجود مو روی لاله گوش نشانه این بیماری است



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها