خوش آمدید

ایجاد 20 هزار شغل جدید با افتتاح طرح های آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور

ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید با افتتاح طرح های آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور


یک مقام مسئول گفت: با بهره برداری از طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور، برای حدود ۲۰ هزار خانوار و برای ۸۰ هزار نفر شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

سهراب اسدی مدیر پروژه شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور طرح سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، درباره اشتغالزایی طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح برای حدود ۲۰ هزار خانوار و برای ۸۰ هزار نفر شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از مزیت های دیگر این پروژه امنیت مرزی و جلوگیری از مهاجرت افراد بومی و تشویق برای مهاجرت معکوس است.

این مقام مسئول درباره ارزش اراضی کشاورزی پس از افتتاح این طرح خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه ارزش اراضی کشاورزی تقریبا ۱۰ الی ۱۵ برابر خواهد شد برای مثال، اگر تا قبل این پروژه هرهکتار زمین ۱۰۰ هزار تومان بود الان معادل ۲ میلیارد تومان معامله ه می‌شود.

ادامه مطلب
شاتل فضایی آتلانتیس در مأموریت اس‌تی‌اس- ۱۰۶ به فضا پرتاب شد
آخرین مطالب

اسدی با اشاره به افزایش تولید محصولات کشاورزی تصریح کرد: تا پیش از این تولید برخی محصولات به ازای هر هکتار، ۳۰۰ کیلوگرم تولید می‌شد اما پیش بینی می‌شود پس از اجرای طرح، تولید محصولات از طریق تبدیل محصولات تحت شبکه به یونجه و ذرت و علوفه به ۱۲ الی ۱۴ تن برسد.

 انتهای پیام/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سه فضاپیما آزمایشی برای اثبات امواج گرانشی انجام می‌دهند_تاشکن

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها