خوش آمدید

آموزش نیاز اصلی ورزش بولینگ و بیلیارد در همدان است

آموزش نیاز اصلی ورزش بولینگ و بیلیارد در همدان است

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علی حقیقی در مجمع انتخابات هیات بولینگ، بیلیارد و بولس همدان اظهار داشت: این سه رشته از زیرساخت‌های خوبی در سطح استان همدان برخوردار است و انتظار داریم در حوزه آموزش و دوره‌های مربیگری و داوری نیز برنامه ریزی شود.

وی بیان کرد: بولینگ، بیلیارد و بولس باید بیش از پیش در سطح جامعه معرفی شود و در این بین برگزاری همایش‌های عمومی، مسابقات آزاد و جشنواره‌ها می‌تواند کمک شایانی داشته باشد.

حقیقی با تاکید بر جذب سرمایه گذار در رشته‌های بولینگ، بیلیارد و بولس ادامه داد: شرایط برای سرمایه گذاری در بولینگ و بیلیارد فراهم است و انتظار داریم در دوره جدید مدیریت این هیات فعالیت لازم را در بخش‌های مختلف مشاهده کنیم.

 

رئیس هیات بولینگ بیلیارد همدان ابقا شد
محمد فتحی رئیس پیشین هیات بولینگ، بیلیارد و بولس باردیگر در این سمت ابقا شد.

ادامه مطلب
دستاورد تازه فولاد مبارکه در حوزه بومی سازی_تاشکن
آخرین مطالب

فتحی با عبور از رقیب خود صادق ترابی در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس با کسب ۱۵ رای از ۱۸ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در ریاست هیات بولینگ بیلیارد استان همدان ابقا شد.

همچنین در پایان این رای گیری اعضا مجمع سحر ناصری به عنوان نایب رئیس بانوان، یونسی خزانه دار و حمید خلج، مجید ساغرچی و علیرضا فعله گری به عنوان اعضای هیات رئیسه و وحید پیروز به عنوان بازرس قانونی هیات بیلیارد و بولینگ انتخاب شدند.

ادامه مطلب
گفت و گوی جذاب با مجری و کارگردان معروف



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها