خوش آمدید

معرفی ترسناک ترین اتاق فرار های تهران و کرج

معرفی ترسناک ترین اتاق فرار های تهران و کرج


سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اتاق فرار یکی از لذت‌بخش‌ترین سرگرمی‌های اکثر رده‌های سنی است. اگر به تازگی به فکر امتحان کردن این بازی هیجانی افتاده‌اید یا برای چندمین بار قصد تجربه آن را دارید، ولی اطلاعات زیادی درباره این بازی ندارید، با ما همراه باشید. اتاق فرار یک محیط ترسناک، معمایی و هیجانی است که می‌توانید با دوستان‌تان چند نفره یا تیمی در آن شرکت کنید.

پس از ورود به این اتاق ها ماجراجویی شروع می‌شود، که باید با هم‌تیمی‌های خود تک تک معماهای هر مرحله را حل و در آخر از اتاق خارج شوید. اگر قصد امتحان کردن این بازی هیجان‌انگیز را دارید باید متوجه شوید که این محیط تا چه اندازه ترسناک است و آیا آسیبی به فرد وارد می‌کند یا نه؟ ترسناک‌ترین اتاق های فرار تهران و کرج کدام‌اند؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی ترسناک‌ترین اتاق های فرار بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گوگل ویس چیست؛ معارفه ویژگی ها + آموزش خرید_تاشکن

آشنایی کامل با فضای اتاق فرار

اتاق فرار در سال‌های اخیر به یک جایگزین عالی برای بازی‌های پرطرفدار مثل کنسول‌های بازی و کامپیوتری تبدیل شده‌ است. اسکیپ‌روم‌ یا همان اتاق فرار که روز به روز بر طرفداران آن افزوده می‌شود، فضایی هیجانی دارد که البته در کنار آن ترس و اضطراب را نیز تجربه می‌کنید. زمانی که شما به یک اتاق فرار حرفه‌ای و مهیج وارد شوید، به میزان زیادی از فشارهای روحی روانی‌ و انرژی‌های منفی زندگی‌تان کاسته می‌شود.

این ویژگی اتاق فرار باعث جذب جوانان و نوجوانان زیادی شده است زیرا می‌توانند انرژی کاذب خود را همراه با دوستانش تخلیه و یک فضای حقیقی را تجربه کنند. از زمانی که  اتاق فرار وارد ایران شد چند سال بیشتر نگذشته است اما، تهران و کرج جزو اولین شهرهای افتتاح کننده این بازی مهیج و سرگرم‌کننده بودند. در این شهرها شاهد انواع متنوعی از اتاق فرار با ژانر‌های گوناگون خواهید بود که معمولا ژانر ترسناک آن از همه مرسوم‌تر و پرطرفدارتر است. در اینجا قصد داریم ترسناک‌ترین اتاق های فرار تهران و کرج را برای شما معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.

اتاق فرار اویجا‌ در کرج

این اسکیپ‌روم ژانر ترسناک، ظرفیت ۵ تا ۱۲ نفره، دارای زمان ۹۰ دقیقه و امتیاز ۹۹ است. در این اتاق ترسناک، شما شاهد تم اجنه و ارواح در فاز اسلشری خواهید بود، که میزان هیجان و ترس شما را چند برابر بیشتر خواهد کرد. زمانی که شما این اتاق فرار را تجربه کنید، مرز بین واقعیت و بازی را متوجه نخواهید شد و تا سرحد هیجان و ترس خواهید رفت. این ویژگی‌ عالی اویجا‌ باعث امتیاز بالای آن در بین شرکت‌کنندگان شده است.

ادامه مطلب
خودروی شاهین مجهز به سیستم ESC به مشتریان تحویل می شود/ رشد ۹۶ درصد تولید و فاکتور خودروی شاهین درسال جاری نسبت به مدت مشابه

سناریو این اتاق فرار به این شکل می‌باشد که با گروهی از دوستان‌تان همزمان وحشت، اضطراب و هیجان را تجربه می‌کنید. با احضار روح شما هرسه این حالات را احساس خواهید کرد؛ زمانی که در نیمه‌های شب به سمت خانه‌های متروکه می‌روید فقط صدای جغد سکوت را می‌شکند. وقتی که به عمارت متروکه می‌رسید، برای عبور از پرچین باید توان روحی بسیار قوی داشته باشید زیرا در آن عمارت ارواح مختلفی را باید احضار کنید؛ غافل از اینکه پس از این‌کار چه اتفاقاتی رخ خواهد داد…

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

معرفی ترسناک ترین اتاق فرار های تهران و کرج ۱۹

اتاق فرار ضد  در کرج

این اتاق فرار دارای ظرفیت بازی ۸ تا ۱۰ نفره، زمان بازی ۸۰ دقیقه، ژانر ترسناک و امتیاز ۹۸ است. با قاطعیت می‌توان گفت که این اتاق فرار، یک درام بسیار وحشتناک کامل را دارد؛ موسیقی زمینه، دکور خاص، فضاسازی بی‌نظیر، سناریو عالی باعث شده که شرکت‌کنندگان یک تجربه منحصر بفرد را تجربه کنند.

ادامه مطلب
بهترین میکروفن برای خرید در سال 1403 کدام است؟_تاشکن

سناریو در این اتاق فرار به این شکل است که شما به یک تئاتر ملل و بی‌نظیر که بسیار پرمخاطب است دعوت شده‌اید؛ تا اینجای قصه همه چیز خوب بنظر می‌رسد اما کسی که شما را به این تئاتر دعوت می‌کند جز ماهرخ جاوید نیست….

اتاق فرار ترسناک پلیر در کرج

امتیاز این اسکیپ‌روم ۱۰۰، دارای ژانر ترسناک، تعداد افراد شرکت‌کننده بین ۴ تا ۱۰ نفر و زمان بازی ۹۰ دقیقه است. اسکیپ‌روم پلیر دارای طرفداران بسیار زیادی می‌باشد زیرا، یک ژانر بسیار ترسناک با چیدمان، المان‌ منحصربه‌فرد و اکتورهای‌ بی‌نظیر،  به معنای واقعی، ترس را به مخاطبین خود القا می‌کند.

سناریو این اتاق فرار همانند بازی‌های ویدیویی بسیار جذاب است؛ همه ما در زندگی یک پلیر حرفه‌ای هستیم اما اینجا موضوع فرق می‌کند و شما باید یک بازی ناتمام را در مدت زمانی مشخص به اتمام برسانید، تا در ازای آن یک میلیون دلار پاداش بگیرید. گاهی وارد یک بازی به ظاهر ساده می‌شویم اما بی‌خبر از رازهای نهفته‌ای که در انتظار ما هستند…

نکته: برای مشاهده و رزرو آنلاین تمامی اتاق فرار های کرج روی این لینک کلیک کنید.

1696692567 552 معرفی ترسناک ترین اتاق فرار های تهران و کرج
معرفی ترسناک ترین اتاق فرار های تهران و کرج ۲۰

اتاق فرار ترسناک دات طاعون در تهران

این اتاق فرار دارای ژانر ترسناک، تعداد شرکت‌کننده ۳ تا ۶ نفر، مدت زمان ۶۰ دقیقه و درجه سختی ۸ از ۱۰ است. اتاق فرار طاعون جزو بهترین و محبوب‌ترین اسکیپ‌روم‌های تهران است که سناریو آن بر محوریت بیماری طاعون و اتفاقات وابسته به آن می‌باشد.

ادامه مطلب
تک‌تاک اپیزود ۷۷؛ ممنوعیت منفعت گیری از فیلترشکن، اینستاگرام قهوه‌ای و یک هک دیگه!

سناریو این اتاق به این شکل است که بیماری طاعون کل شهر را فرا گرفته و با سرعت زیاد در حال پیشروی و رشد می‌باشد. در این شهر قسمت‌های مختلفی آماده شده است که افراد مبتلا به طاعون را قرنطینه کنند‌. در این هنگام شما و سایر دوستان‌تان بدون هرگونه علائمی وارد این مراکز درمانی می‌کنند؛ در این لحظه شما متوجه خواهید شد که افراد سرپرست تصمیم دارند به عنوان نمونه آزمایشگاهی روی شما روش‌های مختلف درمانی را امتحان کنند، تا به یک نتیجه کلی دست یابند. در این زمان چند نفر به سمت شما می‌آید تا ابتدا شما را به طاعون مبتلا کنند و….

اتاق فرار ترسناک توهم در تهران

این اتاق دارای ژانر ترسناک، درجه سختی ۸ از ۱۰، تعداد شرکت‌کننده ۴ تا ۱۰ نفر، مدت زمان ۹۰ دقیقه است. اتاق فرار توهم یک گزینه بسیار عالی و هیجانی برای افراد ساکن شرق تهران به شمار می‌رود. سناریو این اتاق فرار به این شکل است که افراد وارد یک مهمانی بزرگ می‌شوند؛ ناگهان فضا را یک دود غلیظ در بر می‌گیرد و شما به قسمت اصلی داستان یعنی رهایی از این مخمصه و نجات جان خود وارد می‌شوید، اما چه اتفاقاتی در این فضای مه آلود در انتظار شماست!…

ادامه مطلب
اتفاقات WWDC 2024 اپل [دوشنبه ساعت ۲۰:۰۰]_تاشکن

اتاق فرار ترسناک منفی چهار در تهران

این اتاق فرار دارای ژانر ترسناک، تعداد افراد ۵ تا ۸ نفر، مدت زمان ۹۰ دقیقه و درجه سختی ۸ از ۱۰ است. یکی از بهترین اسکیپ‌روم‌های تهران که برای افراد مشتاق به رویدادهای ترسناک و اضطرابی مناسب است، اتاق فرار منفی چهار می‌باشد. در اینجا شما با مشارکت تیمی باید معماهای موجود را حل کنید که در طبقه منفی چهار یک ساختمان زندگی می‌کردند

که او برای دعانویسی استفاده می‌کند. با گذشت سال‌های طولانی هنوز هم صدای جیغ و ناله از آن خانه می‌آید ولی هربار با ورود پلیس به آن‌جا، خبری نیست. این بار نوبت به شما می‌رسد که وارد این خانه راز آلود شوید؛ اما غافل از اینکه چه اتفاقات شومی در انتظار شما خواهد بود….

نکته: برای مشاهده و رزرو آنلاین تمامی اتاق فرار های تهران روی این لینک کلیک کنید.

سخن پایانی

اتاق فرار یکی از لذت‌بخش‌ترین و محبوب‌ترین سرگرمی‌های این روزها محسوب می‌شود و افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. در این اسکیپ‌روم‌ها شما اتفاقاتی را تجربه می‌کنید که قطعا همزمان ترس، هیجان و وحشت را یکجا احساس خواهید کرد. تهران و کرج یکی از بهترین شهرهای دارای اتاق‌ فرارهای بسیار ترسناک است که شما با یکبار امتحان کردن آن، مشتاق به حضور دوباره خواهید بود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها