خوش آمدید

ورزشگاه جدید تهران با استاندار بین المللی ساخته می‌شود

ورزشگاه جدید تهران با استاندار بین المللی ساخته می‌شود


وزیر ورزش و جوانان:

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با ساخت ورزشگاه جدید سرانه ورزشی تهران افزایش می‌یابد، گفت: قرار است ورزشگاه بین‌المللی در رشته‌های مختلف در شان نظام اسلامی ساخته شود این مجموعه ورزشی نه به نام وزارت ورزش بلکه برای کل نظام است.

ادامه مطلب
گالیله برای اولین‌بار ماه را توسط تلسکوپ خود رصد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، کیومرث هاشمی روز یکشنبه در محل نهاد ریاست جمهوری در نشست مکان یابی ساخت ورزشگاه جدید در تهران با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: وجود مرقد امام خمینی(ره) بسیار ارزشمند است و این مجموعه در کنار مجموعه شهر آفتاب ظرفیت بسیار کاملی است که زمین‌ امکان ساخت مجموعه ورزشی برای ۵۰ رشته را پاسخگو است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ان شاء الله براساس طرح جامعی این موضوع را پیش خواهیم برد و قرار است سالن ۲۲ هزار نفری به نماد ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این مجموعه ساخته شود. چرا که در جهان سالن‌هایی با ظرفیت ۲۲ هزار نفر بسیار کم است.

هاشمی افزود: در ۲ دولت گذشته این خواسته شاید از طریق آستان امام خمینی(ره) برای ساخت چنین مجموعه ای وجود داشت ولی از سوی دولت‌های گذشته حمایت لازم انجام نشد.

ادامه مطلب
آخرین خبرها از سریال «سوجان»/ سریالی که مخاطبانش را به دل سه نسل می بردآخرین خبرها از سریال «سوجان»/ سریالی که مخاطبانش را به دل سه نسل می برد

وی تاکید کرد: در دولت قبل به رغم اینکه حاج حسن خمینی پیگیر ساخت مجموعه‌های ورزشی در شهر آفتاب بود ولی متاسفانه روحانی رئیس جمهور وقت موافقت نکرد اما آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری در بین ورزشکاران موضوع ساخت یک مجموعه ورزشی فاخر را مطرح و دستورات لازم را هم ابلاغ کردند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: قرار است ورزشگاه بین‌المللی در رشته‌های مختلف در شان نظام اسلامی ساخته شود. این مجموعه ورزشی نه به نام وزارت ورزش بلکه برای کل نظام است.

هاشمی با بیان اینکه مجموعه شهر آفتاب از مزایایی چون نزدیکی به فرودگاه امام خمینی(ره) و زیرساخت‌های لازم برخوردار است، گفت: همچنین اتوبان‌هایی که در اطراف این مجموعه است در کنار زمین‌هایی که معارض ندارند ویژگی‌های خاصی به این منطقه داده است. چرا که زمین‌های اطراف آن هم جز منابع طبیعی بوده و مشکلی برای تملک وجود ندارد.

ادامه مطلب
بیانیه سازمان نظام پزشکی در پی شهادت مرزبانان - تاشکن

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه گفته می شود، بهتر بود این هزینه‌ها به جای ساخت مجموعه جدید صرف مجموعه‌های ورزشی آزادی و تختی می‌شد، عنوان کرد: اگر قرار بود در همان مکان ورزشی، مجموعه‌ای ساخته یا بازسازی شود، افزایش سرانه ورزشی نداشتیم. از طرفی تهران یکی از معدود شهرهایی است که سرانه ورزشی پایینی دارد و ساخت این مجموعه کمک به افزایش سرانه ورزشی تهران است.

هاشمی  با بیان اینکه زمین در نظر گرفته شده، بسیاری از ویژگی‌های مجموعه‌های فعلی ورزشی در کشور را دارد، تصریح کرد: با ساخت این مجموعه، به سرانه ورزشی تهران افزوده خواهد شد و این خواست مردم تهران است.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌های آزادی و تختی هم در حال بازسازی است و ردیف بودجه مخصوص به خود را دارد و بودجه آن به ساخت مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده در شهر آفتاب ارتباطی نخواهد داشت.

ادامه مطلب
دولت موافق تشکیل شهرک مدال برای مدال‌آوران و قهرمانان است




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها