خوش آمدید

جشنواره کوک چهارم با انتخاب آثار برتر در قزوین به پایان رسید

جشنواره کوک چهارم با انتخاب آثار برتر در قزوین به پایان رسید


به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه جشنواره کوک چهارم عصر دوشنبه با حضور حسین برجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، ملاحسنی معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر و جمعی از هنرمندان در سالن هشت بهشت سازمان فرهنگی شهرداری 
برگزار شد. 

این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس دوربین حرفه ای و تلفن همراه با محور جلوه های اخلاق در شهر برگزار شد و در بخش فیلم کوتاه ۹۷ فیلم از ۱۸ کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه رسید که ۲۲ اثر مورد قضاوت قرار گرفتند و آثار برتر به این شرح انتخاب شدند: 

در بخش استانی فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای امیرحسین کمالی از استان اصفهان اول شد و لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی را دریافت کرد.

ادامه مطلب
حفره لایه اوزون بالای قطب جنوب سه برابر برزیل شده است

همچنین میثم آقاجانزاده بعنوان نفر دوم معرفی شد و هدیه ۸۰ میلیون ریالی و مرتضی سازنده بعنوان نفر سوم به هدیه ۶۰ میلیون ریالی رسید.

در بخش کلان شهرها نیز مریم محمدی از استان تهران اول شد، حسین مهماندوست از استان البرز دوم و سعید درانی از استان سیستان و بلوچستان سوم شد.

همچنین وکیل ایمان ادراکی از استان فارس و مینا محمدیان از بندرعباس شایسته تقدیر شناخته شدند و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کردند.

در بخش دوربین حرفه ای امیر حسین کمالی از اصفهان اول شد، عبدالرحمان مجرد از اردبیل مقام دوم و زهره لک از تهران مقام سوم را کسب کرد.

ادامه مطلب
تدوین الگوی غذای سالم/جلوگیری از بیماری های گوارشی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

داوری بخش فیلم را عطا مجابی، ابوالفضل سروش مهر و آرش صافی بر عهده داشتند.

در بخش عکس تعداد ۴۱۴ قطعه عکس از ۱۵ کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری مهدی مقیم نژاد، عباس سرلک و مهران مافی بردبار تعداد ۳۴ قطعه داوری شدند و آثار برتر انتخاب شد.  

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در بخش عکاسی با تلفن همراه در رده استانی محمود چیتگرزاده اول شد و تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی ۶۰ میلیون ریالی را دریافت کرد.

مهرنوش اسداللهی دوم شد و هدیه ۵۰ میلیون ریالی گرفت و امید مهاجر سوم شد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را کسب کرد.

ادامه مطلب
بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل_تاشکن

در بخش عکاسی با تلفن همراه در رده کلان شهرها محمد رسول حاتم آبادی از استان مرکزی بعنوان نفر اول معرفی شد، سینا بی جوهر از آذربایجان غربی دوم شد و علی خوانین از استان فارس سوم شد.

همچنین شهرام جعفری از استان اردبیل و احمد رضا مختاری فراز از خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شدند.

بهرامی دبیر جشنواره کوک چهارم درمراسم اختتامیه گفت: در راستای حفظ شان فنی و حرفه ای جشنواره کوک چهارم، داوران در بخش آثار موبایلی در استان قزوین تنها یک اثر را شایسته تقدیر شناخت.

وی بیان کرد: در بخش عکس های موبایلی کلان شهرها علاوه بر آثار اول تا سوم برگزیده شده، توسط هیئت داوران دو اثر دیگر شایسته تقدیر شناخته شدند.

بهرامی تصریح کرد: در بخش عکس حرفه ای ارسالی از کلان شهرها، با توجه به کیفیت بالای آثار ارسالی علاوه بر سه اثر معرفی شده، به تشخیص هیئت داوران از دو اثر دیگر نیز تقدیر شد.

ادامه مطلب
شب نشینی سینمایی تلویزیون در بلندترین شب سال

دبیر جشنواره کوک چهارم بیان کرد: در بخش فیلم های صد ثانیه ای حرفه ای دو اثر نیز علاوه بر آثار برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند اما در بخش کلیپ هیچ اثری حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته نشد.

انتهای پیام 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها