خوش آمدید

طرح های شاخص گردشگری در چابهار افتتاح شد

طرح های شاخص گردشگری در چابهار افتتاح شد


به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، خیرالنساء امیری بیان کرد: در سفر یک‌روزه سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان یک خانه مسافر در شهرستان چابهار با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، در سه‌طبقه و ظرفیت ۳۰ نفر در بخش خصوصی افتتاح و زمینه اشتغال پنج نفر را فراهم کرد.

وی ادامه داد: بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های گردشگری در حوزه اقامتی و پذیرایی این شهرستان یکی دیگر از اقداماتی بود که در این سفر انجام و از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های گردشگری در حوزه اقامتی و پذیرایی همچون هتل اقیانوس آبی مکران و هتل‌آپارتمان در شهرستان چابهار سرکشی شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چابهار با اشاره به ارتقای زیر ساخت‌های اقامتی، گفت: توسعه هتل‌ها و مراکز اقامتی، زمینه رونق اقتصادی این استان را فراهم می‌کند، با تکمیل این پروژه‌ها تا دهه مبارک فجر زمینه اشتغال برای ۱۰۰ نفر از افراد جویای کار فراهم خواهد شد.

ادامه مطلب
انتصاب شکوری و طباطبایی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی است

وی به اجرای رقابت رالی خانوادگی در چابهار اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت هفته گردشگری رقابت رالی خانوادگی با حضور سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، فرماندار ویژه چابهار و تعدادی از مسوولان با هدف ایجاد انگیزه، شور و نشاط اجتماعی و ایجاد فرهنگ رانندگی ایمن در شهرستان چابهار برگزار شد.

امیری افزود: بازدید از ساختمان اداره میراث‌فرهنگی، مجموعه مهمانسرا، بازدید از موزه محلی «مردم‌شناسی» و حضور در شب موسیقی سیستان و بلوچستانی در پارک بهاران چابهار از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان به چابهار بود.

ادامه مطلب
نرخ تورم به کانال ۳۰ درصد برگشت

انتهای پیام



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها